PDA

Bekijk Volledige Versie : [NIEUWS] Introductie Strippenkaart



webmediaede
01/09/17, 22:11
Je zult vast wel een opdracht hebben? Sinds kort werk ik met een strippenkaart, Hieronder kunt u lezen hoe het werkt.

Het werkt heel simpel: ik verkoop mijn uren in een bundel vooraf, en vervolgens streep ik die uren af wanneer ik voor jou werkzaamheden verricht. Je hebt altijd inzage in de strippenkaart via een unieke link. Ik stuur je een seintje als er tijd is afgestreept.

De reden dat ik de strippenkaart voorstel, is omdat we nu allebei nog niet kunnen zeggen hoeveel uren ik precies voor je/kan gaan werken en wanneer de einddatum is van het project. De bundel is na de factuurdatum 12 maanden geldig, dus je hebt genoeg tijd om het te gebruiken!

Hieronder staan de bundels beschreven! Hopelijk zien we snel een reactie tegemoet over dit nieuwe systeem

Ik hoor graag of je hier interesse in hebt.

Aanvullende informatie die je kunt gebruiken:

Voorwaarden

Uren worden afgeschreven in blokken van 15 minuten.
Indien meer uren worden gebruikt om de gevraagde werkzaamheden te verrichten dan er nog uren beschikbaar zijn op de strippenkaart, zullen de meeruren verrekend worden tegen het standaard uurtarief, tenzij door de opdrachtgever direct een nieuwe strippenkaart wordt afgenomen.
Minimale afname van een strippenkaart is 12 uur.

Staffel

Standaard bundel van 12 uur kost €684,-
Een bundel van 24 uur kost €1296,-
Een bundel van 36 uur kost €1836,-
Alle prijzen zijn EXCL 21% BTW

Voorstel: Dit is met jullie in overleg mocht u dit willen stuur ons dan een mailtje terug! dan komen we hier samen wel uit welke bundel het beste bij u past.

Met vriendelijke groet,
HostingIP