PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse Computer winkel / hoster biedt KMSPico aan op website



Bryan Smith
20/08/17, 09:32
Als je de site van hosters en dergelijke bekijkt kom je eigenlijk best veel rare dingen tegen.. , maar afgelopen donderdag ben ik tegen iets heel erg vreemds aangelopen.

Er is een hoster (Speedy Systems / Speedy Networks, zelfde bedrijf) uit Angeren die ook een computer winkel heeft. Ik zat een beetje op hun websites te kijken tot ik ineens in de downloads “KMSPico” tegen kwam voor het geval dat (een door hun geleverde?) Microsoft office activatieproblemen had…

Office 2010 Hulpprogramma
Dit programma helpt u bij het activatie proces van Microsoft Office 2010
Te downloaden via: www.speedysystems.nl/speedydownloads/kmspico.rar

https://speedysystems.nl/SpeedyDownloads

Speedy Networks is ook verantwoordelijk voor Epsilon Hosting en Dutchgamehosting

Marin
20/08/17, 10:55
Wat is je punt? Natuurlijk roept het vraagtekens op. Maar office 2010 is natuurlijk al even geleden. Tevens is het zo dat je best KMSPico zou mogen gebruiken zolang je maar in het bezit bent van een officiële code.

Het zal best niet helemaal in de haak zijn maar dit is wel een beetje zwartmakerij.

Bryan Smith
20/08/17, 11:57
Wat is je punt? Natuurlijk roept het vraagtekens op. Maar office 2010 is natuurlijk al even geleden. Tevens is het zo dat je best KMSPico zou mogen gebruiken zolang je maar in het bezit bent van een officiële code.

Het zal best niet helemaal in de haak zijn maar dit is wel een beetje zwartmakerij.

Dat lijkt mij wel duidelijk. Het is niet echt normaal dat je een illegale tool op je website beschikbaar stelt.

The-BosS
20/08/17, 12:05
Dat lijkt mij wel duidelijk. Het is niet echt normaal dat je een illegale tool op je website beschikbaar stelt.

Ik ken anders wel nog legaal voorbeelden waar ze kms[tools] gebruiken, bij air gap systemen met legaal licenties waar het dus niet mogelijk is om de officieel kms van microsoft te bereiken.

boekee
20/08/17, 13:49
Klikspaan boterapaan.........zoiets?

CharlieRoot
22/08/17, 10:09
Uit de readme:

Important: If you like MS Windows and MS Office please buy legal and original
this program help to test this products, but recommend you buy legal.
I did this for fun, and now I am done with this.

Hmmhm.