PDA

Bekijk Volledige Versie : meer dan 1 domein hosten op 1 pakket



guidovanh
28/05/17, 13:57
Ik heb een aantal domeinen die ik graag binnen één pakket wil kunnen hosten.
Op dit moment ontdek ik dat de meeste hostingproviders je slechts één domein op een hostingpakket willen laten hosten.
Welke hostingproviders bieden je de mogelijkheid om meer dan één domein te hosten in je pakket?

Vriendelijke groet,
Guido

Marin
28/05/17, 14:18
Beste Guido, plaats even je oproep in het marktplaats deel van dit forum. Hier mogen we namelijk geen aanbiedingen aan je doen. Plaats daar ook even bij hoeveel ruimte je nodig hebt. Veel providers kunnen je hier wel mee helpen!

dreamhost_nl
31/05/17, 20:31
Tip: Kijk even bij de Reseller pakketten. Hier vallen dit soort pakketten over het algemeen onder.

h_ts
02/06/17, 16:44
Ik kan je hiervoor wel wat aanbieden, maar daarvoor dien je dit bericht inderdaad even te verplaatsen naar het marktplaats gedeelte.

PITSWebdesign.nl
05/09/17, 20:55
Inderdaad even Google gebruiken en reseller hosting of een managed vps

mgielissen
05/09/17, 23:21
Er zijn ook hosters die meerdere domeinen op een hosting pakket toelaten, je hoeft niet perse een reseller pakket te hebben. Een reseller pakket is meer voor als je zelf hosting accounts voor je eigen klanten wilt aanmaken.

PITSWebdesign.nl
06/09/17, 18:34
Er zijn ook hosters die meerdere domeinen op een hosting pakket toelaten, je hoeft niet perse een reseller pakket te hebben. Een reseller pakket is meer voor als je zelf hosting accounts voor je eigen klanten wilt aanmaken.

Dat klopt "maar mag geen reclame maken"

vDong
07/09/17, 09:10
Er zijn ook hosters die meerdere domeinen op een hosting pakket toelaten, je hoeft niet perse een reseller pakket te hebben. Een reseller pakket is meer voor als je zelf hosting accounts voor je eigen klanten wilt aanmaken.

Heel vaak wordt de term "addon domein(en)" gebruikt hiervoor.