PDA

Bekijk Volledige Versie : Weet iemand iets over de hosting van Neostrada



moonmelons
09/02/17, 14:50
Gebruikt Neostrada een shared webhosting?

moonmelons
09/02/17, 14:52
De hosting bij hun is heel erg langzaam merk ik.

Marin
09/02/17, 19:25
Wat heeft hun helpdesk je hierover verteld toen je ze meldde dat het langzaam was?

virtuality
09/02/17, 20:30
Marin iemand is Posts aan het verzamelen dus weet niet of het zinvol is om op in te gaan.

Marin
09/02/17, 20:34
Marin iemand is Posts aan het verzamelen dus weet niet of het zinvol is om op in te gaan.

Ja, ik zag het toen ik het bericht al had geplaatst. Triest hoor. Thanks voor de alert!

fanust
06/03/17, 20:23
Hoi marin,

Met mijn neostrada hosted VPS met 2MB groote website was mijn site dmv tools pingdom binnen een halve seconden geladen, ook heb ik een van de duurste abbo voor een normale website en die werkt ook perfect, rond 2-3 seconden. Oja daarbij komt ook nog dat ik enorm veel heb zitten lopen zeiken bij neostrada en toch bleven ze altijd professioneel. Na hostnet en yourhosting is neostrada mijn favoriet.

dreamhost_nl
09/03/17, 09:30
fanust: En daar meld je je speciaal voor aan om dat te verkondigen? Erg dubieus.
Kleine kanttekening: 2MB is een wel erg kleine VPS.

Marin
09/03/17, 09:52
fanust: En daar meld je je speciaal voor aan om dat te verkondigen? Erg dubieus.
. En dan ook nog aan mij richten alsof ik de TS ben ;)

SpectraIP
09/03/17, 09:53
fanust: En daar meld je je speciaal voor aan om dat te verkondigen? Erg dubieus.
Kleine kanttekening: 2MB is een wel erg kleine VPS.

Denk eerder dat hij daarmee de grootte van zijn website bedoelt

Serveo
05/04/17, 13:23
Lijkt me dat die het heeft over 2GB. Desalniettemin vergelijken jullie appels met peren. Een hosted VPS reageert uiteraard anders dan een shared hosting omgeving. Misschien is het beter om eens de review websites er op na te slaan?

h_ts
11/04/17, 13:13
Voor zover ik weet wel, maar ik heb nooit problemen gehad met Neostrada. Zeker voor de prijzen die ze hanteren mag je niet klagen over de kwaliteit, die is voor dat geld top[emoji1360]