PDA

Bekijk Volledige Versie : WHMCS en Exact Online



sandermoors
09/01/17, 14:05
Ik zou graag WHMCS gebruiken voor facturatie en dit koppelen met Exact Online voor de boekhouding.

Zijn er hier mensen die deze koppeling al hebben gebouwd of zal ik toch zelf iemand moeten zoeken om te laten bouwen?

Gsmurf
29/01/17, 12:50
Ik zou graag WHMCS gebruiken voor facturatie en dit koppelen met Exact Online voor de boekhouding.

Zijn er hier mensen die deze koppeling al hebben gebouwd of zal ik toch zelf iemand moeten zoeken om te laten bouwen?

Wij zouden ook interesse hebben.

Trimmer
28/02/17, 10:13
Hier ook interesse...

Is er niemand die zo'n module reeds heeft ontwikkeld?
Voor ons zou het relatief simpel mogen zijn. Enkel de facturen uit WHMCS moeten ge?xporteerd worden naar Exact Online.

wouter0100
02/03/17, 17:32
Wanneer er meerdere mensen interesse in deze koppeling hebben (en heb ook daadwerkelijk willen gaan aanschaffen), zou ik deze module zeker kunnen/willen ontwikkelen. Ik zal even kijken naar de omvang (en de complexiteit) en zie ondertussen wel of er nog meer geïnteresseerde zijn hier.

Voor eventuele vragen kan dat hier of op wvanos@0100dev.nl.

Boyke
08/03/17, 10:37
Ik zou dit bij voldoende vraag ook kunnen ontwikkelen. Bij interesse graag even een bericht.

Triloxigen
13/03/17, 15:03
Naar aanleiding van dit topic zijn wij (via whmcs.nl) gebeld door Exact, een erg vreemd gesprek was het.
De persoon bij Exact was hoogst verbaast dat wij niet de koppeling ontwikkelen, ze vonden het niet aan hun om dit te doen om te bekostigen. Ik heb aangegeven dat alle andere boekhoudpartijen dit ook zelf (laten) ontwikkelen en bekostigen.

Op basis van dit opmerkelijke gesprek is duidelijk dat er van uit Exact dit niet verwacht hoeft te worden, dus een commerciële partij die hier in wil investeren zal er ruimte in hebben.

Mathias_CC
11/06/17, 19:09
Er zijn ook devs die zich richten op het maken van WHMCS modules. Probeer anders eens ModulesGarden te contacteren? Ze zullen je wss een quote kunnen geven, maar gaat wel wat kosten als je de source code wilt.

adriaanhogensti
27/06/17, 16:27
Ook wij hebben goede ervaringen met ModulesGarden alleen moet je wel goed in de gaten houden of alles nog goed werkt na een update. Beter voer je een update eerst uit in een testomgeving (altijd een goed idee) om te zien of alles nog goed werkt met de module.

Wat deze request betreft, er bestaan toch al oplossingen hiervoor? Al iets gevonden sandermoors ?

Gyvex
27/06/17, 17:55
Ik verwacht dat ModulesGarden hiervoor wel iets heeft, of eventueel kan ontwikkelen.

Ik ben benieuwd of je inmiddels al iets hebt gevonden.

webmediaede
02/07/17, 15:26
Ik zoek ook iets voor de Inkomende facturen te kunnen inboeken

access2it
02/07/17, 15:56
Ik zoek ook iets voor de Inkomende facturen te kunnen inboeken

https://www.moneybird.nl/ does the job

webmediaede
02/07/17, 15:58
https://www.moneybird.nl/ does the job
Werkt niet met whmcs

access2it
02/07/17, 16:01
Werkt niet met whmcs

Je kan in moneybird je inkomende facturen doen. En vanuit moneybird een of meerdere verzamelfacturen maken van je omzet in whmcs.

webmediaede
02/07/17, 16:05
Je kan in moneybird je inkomende facturen doen. En vanuit moneybird een of meerdere verzamelfacturen maken van je omzet in whmcs.
Ik wil dat het automatisch gaat zodat ik niet alles handmatig moet doen

SpectraIP
02/07/17, 17:09
Wij exporteren het - lekker ouderwets - naar een Excel sheet en die gaat naar de boekhouder.

webmediaede
02/07/17, 17:22
Wij exporteren het - lekker ouderwets - naar een Excel sheet en die gaat naar de boekhouder.
Hoe heb jij die excel sheet opgebouwd?

SpectraIP
02/07/17, 18:03
Hoe heb jij die excel sheet opgebouwd?

O.a. klantnaam, factuurnummer, factuurbedrag, BTW-bedrag (indien van toepassing), bedrag incl. BTW en het land (ivm de BTW regel voor EU landen) en dus evt. het BTW nummer (buitenlands bedrijf binnen de EU).

webmediaede
02/07/17, 18:11
Kan je toevallig een Blanco overzicht sturen

onsweb
01/08/17, 09:15
Ik zou graag WHMCS gebruiken voor facturatie en dit koppelen met Exact Online voor de boekhouding.

Zijn er hier mensen die deze koppeling al hebben gebouwd of zal ik toch zelf iemand moeten zoeken om te laten bouwen?

Momenteel realiseren we een add-on voor WHMCS welke verbinding maakt met Exact Online.
Wil je deelnemen aan de pilot? Stuur ons dan even een PM of mail naar mail@onsweb.nl

In versie 1.0 pushen we de volgende data naar Exact Online:
- Debiteuren
- Facturen inclusief factuurregels
De factuurregels worden op basis van gekoppelde producten en/of inhoud gekoppeld aan grootboekrekeningen in Exact.

Deze versie zal zeer binnenkort beschikbaar zijn in de marketplace van WHMCS.

In versie 1.1 gaan we:
- Transacties / Openstaande facturen verwerken in WHMCS
Hiermee is WHMCS altijd up-to-date met betrekking tot de betaalstatus van een factuur.

Voor versie 2.0:
- Contactpersonen synchroniseren
- Producten
- Realtime verwerking van o.a. klanten, facturen en betalingen

xstocloud
11/10/18, 11:48
Ben zeer benieuwd naar de voortgang ook wij willen naar WHMCS in combinatie Exact Online

xstocloud
20/11/18, 09:31
Niemand die WHMCS gekoppeld heeft aan Exact Online... wij zullen toch niet de enige zijn met deze wens?

Arieh
20/11/18, 22:06
Misschien moet je onsweb eens mailen zoals hij aangaf?

Ik heb toevallig zelf Exact Online gekoppeld aan een eigen factuur systeem, Exact Online biedt duidelijke en goede API info en test mogelijkheden dus daar zal het niet aan liggen.

ronaldvanhoeven
20/11/18, 22:38
Wij zijn ooit bezig geweest om WHMCS te koppelen aan Twinfield en hebben uiteindelijk besloten om van WHMCS afscheid te nemen.

jeffrey
30/11/18, 09:08
Ik weet dat Probegin destijds een module heeft gebouwd ik weet niet of ze hem nog leveren.
Hoever is onsweb inmiddels met de module? Ik zal ook even mailen.

Pepperfield
31/01/19, 14:51
Is er nog ontwikkeling op dit vlak? Hoe is het met de pilot afgelopen van onsweb?

Zijn er inmiddels al hosters die een koppeling tussen WHMCS en Exact Online voor elkaar hebben?

jeffrey
01/02/19, 08:43
Ik heb onsweb een tijd terug gemaild maar geen reactie gehad.
Wij bekijken nu de mogelijkheden om het te laten bouwen.

Frijswijk01
01/02/19, 12:27
Hopelijk kan onsweb even reageren. Het lijkt er op dat ze nog gewoon bestaan.

srf0611
04/02/19, 16:27
Voor iedereen die interesse heeft om dit te laten ontwikkelen:
wouter0100 is een aanrader! Levert goed werk.