PDA

Bekijk Volledige Versie : OVH Dedicated Server - Hoe moet ik KVM en VT activeren?



RedPaxer
12/11/16, 15:11
Ik heb de support team de volgende ticket/mail verstuurd:

"I am hosting virtual machines with the server, so could you enable virtualization support from the bios? I need to setup KVM VPS's, so the bios settings for virtualization must be enabled"

Hun antwoord was niet helpvol.
Eerste keer hadden ze mijn vraag gewoon compleet genegeerd (omdat ik toen 2 vragen had gesteld, maar dan nog?)
Tweede keer zeiden ze dat ze het hebben doorgestuurd naar de technische team. Ze gingen laten weten als er een update was...
Dan weet je wel hoe laat het is...

Ik wil eigenlijk gewoon KVM en VT zodat ik voor mijn Virtual Private Servers Windows OS kan hebben.
Atm hebben ze alleen Linux.

HostioSolutions
12/11/16, 15:19
Bij alle nieuwe servers bij ovh staat VT gewoon aan.

Tevens zou ik je aanraden om een fatsoenlijke hoster te zoeken ipv OVH (pay peanuts get monkeys)

RedPaxer
12/11/16, 20:08
Kan je mij een goede aanraden?
Bedankt, btw.

bibawa
13/11/16, 09:48
Er is niets mis met ovh ... wij gebruiken hetzelf voor bvb onze nameservers te hosten daar.. je kan soms ook een hardware kvm laten koppelen voor een klein bedrag voor een dag ofzo ... dan kan je het zelf doen [emoji846]

mvriessen
13/11/16, 11:38
Dan moet je wel direct vragen om de toetsenbord layout in qwerty te zetten. Anders kan je er nog lastige problemen mee hebben...

Sent from my ONEPLUS A3003 using webhostingtalk mobile app

bibawa
14/11/16, 08:54
Azerty bedoel je [emoji4]

Tuxis_IE
14/11/16, 10:04
Er is niets mis met ovh

Ik vind dat de oorspronkelijke vraag al een probleem is en de manier waarop die is afgehandeld.

DAT is er dus mis met clubs waar je peanuts betaald.
Als het draait draait het, maar als ik de vragen hier soms lees dan zijn die mannen heel druk met stomme dingen omdat ze, vanzelfsprekend, van alles het allergoedkoopste moeten kopen en huren.

Bij elkaar opgeteld: Betaal iets meer en stop met geklungel.

Serveo
15/11/16, 12:08
Je hebt bij OVH geen remote HTML5 console? Dan kun je het eenvoudig zelf aanpassen. Anders je vraag duidelijk formuleren en bij no response een andere partij opzoeken.

webmediaede
02/01/17, 09:36
Ik raad OVH ook af goedkoop is duurkoop.. het werkt maar niet 100%