PDA

Bekijk Volledige Versie : Dataport Datacenter Den Helder



Martijn648
05/09/16, 10:33
Goedemorgen,

Hebben er mensen ervaring met het datacenter in het Den Helder? Dataport of onder de oude naam DHData.

Ben vooral benieuwd naar het gehele verhaal:
Investeerders, Partners, curatoren, mogelijke nieuwe grote klanten. In het algemeen ben ik benieuwd naar alle informatie die beschikbaar is over dit datacenter anders dan op google nog te vinden is.

Meningen mogen ook maar zou graag wat onderbouwingen zien dan.

Ben zelf benieuwd als investeerder en afnemer.

Met vriendelijk groet,

Martijn

dennis0162
05/09/16, 11:14
Datacenter is volgens mij leeg en staat te koop?

Martijn648
05/09/16, 11:17
Mijn weten heeft het een doorstart gemaakt en is zoals ik weet nog niet volledig actief of draaiend

dennis0162
05/09/16, 11:30
Mijn weten heeft het een doorstart gemaakt en is zoals ik weet nog niet volledig actief of draaiend

http://www.isptoday.nl/persbericht-2/ingezonden-mededeling-datacenter-den-helder/

vdbcomputers
06/09/16, 01:12
Beste Martijn,

Ik heb afgelopen zaterdag nog met de eigenaar gesproken. Ik weet dat het te koop en te huur is en zelfs zeer interessant geprijsd. Als je wil kan ik je met de eigenaar in contact brengen.

Het is een kant en klaar datacenter met amsix en eurofiber connectie. 1300 m2 vloer oppervlakte. 2 mw stroom feed. Als je meer info wilt stuur me maar een pb

Er is nu geen activiteit, alles staat kant en klaar. Apparatuur van 2013/2014

Gr jeroen
VDB Computers

Sent from my SM-G935F using webhostingtalk mobile app

Serveo
09/09/16, 12:19
Beste Martijn,

Ik heb afgelopen zaterdag nog met de eigenaar gesproken. Ik weet dat het te koop en te huur is en zelfs zeer interessant geprijsd. Als je wil kan ik je met de eigenaar in contact brengen.

Het is een kant en klaar datacenter met amsix en eurofiber connectie. 1300 m2 vloer oppervlakte. 2 mw stroom feed. Als je meer info wilt stuur me maar een pb

Er is nu geen activiteit, alles staat kant en klaar. Apparatuur van 2013/2014

Gr jeroen
VDB Computers

Sent from my SM-G935F using webhostingtalk mobile app

Kun je mij per PB hierover meer info geven?

SpectraIP
10/09/16, 00:52
Ik heb ook graag meer info per PB.