PDA

Bekijk Volledige Versie : Studenten OV zakelijk gebruiken?



bas-services
22/07/16, 21:59
Beste leden,

Ik ben bezig met het oprichten van een bedrijf. Samen met een vriend gaan wij eind dit jaar een VOF starten.
Wij zijn beiden tweedejaars hbo-studenten en beschikken over een OV-chipkaart.

Is het toegestaan om de studenten OV-kaart te gebruiken (zakelijk dus) om naar de klant te reizen?

Groet,

Bas

WebMeso
22/07/16, 22:15
Volgens mij mag je met een OV gewoon "gratis" overal naartoe reizen. Heb een conducteur nog nooit horen vragen aan een student, reist u wel met studentikoze bedoelingen?

Marin
23/07/16, 13:06
Lijkt me geen probleem. Hoop dat je niet te veel klantstoringen krijgt met de NS ;)

virtuality
25/07/16, 00:52
Zolang je op let dat het nieuwe bedrijf niet zo snel succesvol wordt dat je teveel verdiend. Want dan dien je de OV kaart tijdig in te leveren [emoji57]

visser
25/07/16, 01:29
Zolang je op let dat het nieuwe bedrijf niet zo snel succesvol wordt dat je teveel verdiend. Want dan dien je de OV kaart tijdig in te leveren [emoji57]

Of zoveel tijd opslurpt (met of zonder succes) dat je studie versloft en je om die reden moet stoppen. De precieze huidige regels ken ik niet, maar waar een afgeronde (goede) studie een uitstekende investering is, is een afge_broken_ studie een kostbare misser.