PDA

Bekijk Volledige Versie : Server gezocht voor een (tijdelijk) project

jaspertjeh
15/05/16, 11:00
Beste Webhostingtalk-leden,

Voor een project waaraan ik op dit moment bezig ben zoek ik een tweedehands server om te kunnen testen. Ik heb her en der rondgesnuffeld en loop tegen best hoge prijzen aan voor hetgeen ik zoek. De server hoeft namelijk helemaal geen hoge eisen te hebben.

Wat ga ik ermee doen? Webserver en MySQL, fileserver en 3CX (telefooncentrale).

Ik zoek een server met minimaal onderstaande eisen, waar netjes mee is omgegaan en weg mag voor een leuke prijs (het project is namelijk tijdelijk).
- een rack- of towermodel
- minimaal 4gb RAM
- minimaal 80gb HDD
- processor maakt niet heel veel uit (zolang Windows Server 2008 of hoger) maar redelijk draait. Een licentie heb ik zelf.

Wie kan me helpen aan een mooie server die weg mag voor een leuke prijs!

Hartelijke groeten,
Jasper

masterdam79
15/05/16, 19:58
Ik zou een oude desktop computer gebruiken

Sent from my Nexus 5X using webhostingtalk mobile app

heZzLe
15/05/16, 21:18
Wij hebben nog diverse HP Proliant G5 modellen liggen, hoeven echt niet veel te kosten. Heb je wel een echte server voor je project. Stuur me een PM als je interesse hebt!

Groeten, Hessel Harmsen (Hestronic BV)

Daros
15/05/16, 22:21
Ik heb nog een ml150 G5 (of g6) liggen deze mag je kosteloos ophalen (omgeving Utrecht).

NibeP
16/05/16, 10:49
Heb hier nog een hoop Dell R200's liggen, ophalen in Rotterdam. Mag voor een klein prijsje weg. Ophalen in Rotterdam (SmartDC), Capelle a/d IJssel, of verzending.

SKB-Enterprise
16/05/16, 10:57
Beste,

Ik heb nog een Dell PowerEdge R200 in me rack hangen in Serverius DCII Meppel. Deze mag je overkopen voor €50. Deze server bevat een Intel Xeon X3330 CPU, 4GB DDR2 RAM en een 500GB HDD.

Spyder01
16/05/16, 12:05
Wij hebben ook nog wel een stel R410's in euNetworks hangen die voor weinig weg mogen. Exacte specs kan ik checken bij serieuze interesse.

jaspertjeh
16/05/16, 13:06
Heren,

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik ben inmiddels geholpen.

Groeten,
Jasper