PDA

Bekijk Volledige Versie : ISPGids.com Premium Abonnement



Puurhost
29/03/16, 17:03
Wij zijn op dit moment aan het overwegen om een premium abonnement bij ISPGids te nemen. Maar, op dit moment komen erg weinig van onze bezoekers via hun site - Is het de moeite waard om te betalen voor deze vermelding? Ik hoor graag ervaringen van bedrijven die dit hebben gekocht :)

eigenwebsite
29/03/16, 17:16
Je noemt eigenlijk al een antwoord in je eigen vraag. Heb je bv via Analytics al de traffic gemeten vanuit hun website jouw kant op komt? Weet niet wat zo'n Premium abonnement bij hun kost, maar je kunt allicht overwegen dit te besteden aan Google Adwords;-) Succes ermee..

DutchTSE
29/03/16, 17:25
Een premium abonnement heeft eigenlijk alleen zin als je ook je prijs (prijzen) van je (kleinste) product(en) dusdanig laag zet dat je naam op de eerste pagina verschijnt, tussen de prijsvechters zie dat ook doen. Met normale prijzen staat je eerste vermelding ergens op pagina 2 of 3 en is je score gewoon lager.

Puurhost
29/03/16, 17:37
Hebben jullie zelf ervaring met adverteren via ISPGids? De kosten zijn €15 per maand, dus dat valt erg mee - aan de andere kant, als het niks oplevert kan ik wel nuttigere dingen met het geld doen :P

Hostingwalk
30/03/16, 10:56
Ik zelf zit op 10-20+ bezoekers per maand via ISPGids en houd het wel op, nu heb ik ook niet echt scherp gekeken naar optimalisatie,etc..
Maar ik raad je aan om meer de richting op te zoeken naar SEO,SEA, Content Marketing. (valt nog genoeg te halen.)

eigenwebsite
02/04/16, 23:54
Idd, zoals eerder gezegd; overweeg efficiƫntere mogelijkheden:)

Puurhost
03/04/16, 19:55
Duidelijk, ik ga mn geld slimmer besteden ;) Dank voor de tips!