PDA

Bekijk Volledige Versie : 100 Bèta-testers gezocht voor nieuw cloud hosting plaform



jaapenstaart
21/01/16, 19:09
Hoi Webhostingtalkers, ;)

Momenteel werken we hard aan een compleet vernieuwd Cloud Hosting platform. Een platform anno 2016: betrouwbaar en super snel. Om ons platform te optimaliseren zoeken we 100 beta-testers. Je krijgt dan als eerste toegang en om je te bedanken ontvang je van ons een jaar lang gratis premium Cloud Hosting.

Middels een eigen dashboard is het voor iedereen real-time mogelijk om domeinen te registreren en CloudHosting te activeren. Daarnaast heb je één plek voor al je verbruik, statistieken en logs.

Onze servers zijn verdeeld over drie Nederlandse datacenters die met elkaar verbonden zijn. Standaard zijn alle servers voorzien van SSDs. Kortom: high availability en performance staan bij ons centraal.

Via ***** kun je je vrijblijvend aanmelden.

Groet,
Jaap
All You Can Serve

SF-Jeroen
21/01/16, 20:09
Ik denk niet dat dit forum je ideale zoekplek is ;) Bijna iedereen is hier is zelf hoster. Ik zou eerder eens op fora als SiteDeals een topic maken.

(Overigens ben ik altijd wel van de hele waarheid vertellen, dus zeg bij "voorzien van SSDs" dan wel dat het alleen om caching gaat. CloudVPS heeft volgens mij geen SSD-only nodes).

jaapenstaart
21/01/16, 20:49
Jeroen, Bedankt voor de tip. We hebben inderdaad ook een lijntje uitgegooid op SD.

Betreft de volledige waarheid: Dit gaan we inderdaad duidelijk vermelden op de "echte" website. Overigens zijn we niet afhankelijk van CloudVPS ;)

Patrick_st
22/01/16, 00:57
Via ***** kun je je vrijblijvend aanmelden.


Op dit moment niet, ik krijg deze foutmelding:

Bezet!
***** is gereserveerd door een klant van TransIP

Ramon Fincken
22/01/16, 08:19
Idem hier.

Onder welke KVK inschrijving zijn jullie actief?

jaapenstaart
22/01/16, 08:46
Op dit moment niet, ik krijg deze foutmelding:

Bezet!
***** is gereserveerd door een klant van TransIP

DNS servers zijn blijkbaar nog niet allemaal geüpdatet. :ohmy:


Onder welke KVK inschrijving zijn jullie actief?

Afspraak met de notaris staat in de planning. Er is nog geen KvK inschrijving voor deze handelsactiviteit.

Domenico
22/01/16, 11:25
Afspraak met de notaris staat in de planning. Er is nog geen KvK inschrijving voor deze handelsactiviteit.

Wanneer dit een feit is zijn jullie van harte welkom om een nieuwe oproep te plaatsen.