PDA

Bekijk Volledige Versie : DELL Poweredge server vanaf r210 ii



LaunchHostnet
29/12/15, 16:01
Hallo,

Omdat rik ook mij een 1 jaar terug heeft genaaid. Wil ik de server van 2011 niet echt gaan repareren of geld aan uitgeven ik ga dan de server gewoon voor hobby of reserve hardware of dedicated gebruiken. Maar ik wil graag een dell of een supermicro. HP mag ook.

Het liefst een LTO server binnen smartdc zodat ik wel gewoon bij kan ik heb whitelist bij smartdc dus kan wel in 1 suite dus het zou in principe vrij makkelijk zijn voor degene als ik een LTO neem bij degene.

Ik wil de server binnen 2 of 1 jaar afbetalen licht ana de prijs van de server graag liefst een maandelijks lease die redelijk is en niet 100 euro voor een server want dat kan of ga ik niet betalen.

Ik wil een server die wel nieuw is of gebruikt maar minimaal ram type ddr3.

Alvast bedankt voor jullie aanbod.

Met vriendelijke groeten,
Tim

NibeP
29/12/15, 16:16
Beste Tim,

Hoeveel GB aan RAM wens je en welke hardeschijven etc?

Kan ik even telefonisch contact opnemen? U kan mij een bericht sturen, of bellen naar 0111 - 700 508

Met vriendelijke groeten,
Peter Bin

LaunchHostnet
29/12/15, 16:36
Ik zou het 32 GB als minimaal ram willen liefst tussen 1333 mhz DDR3 of 1600 mhz omdat ik dit momenteel ook me klanten bied en die moeten niet verschil hebben na een switch. Hardeschijven maken niet uit wel wil ik 120 GB SSD en 2 TB aan secondary disk. Max ram wil ik 192 of hoger omdat ik de server wil uitbereiden. Supermicro of DELL of HP mag van mij.

ratioict
29/12/15, 21:31
Beste Tim, voor een dergelijke configuratie vragen we 79 ex btw per maand. Mocht je interesse hebben dan vernemen we die graag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk

LaunchHostnet
29/12/15, 21:35
Ik begrijp niet echt de inhoud van de reactie voor de LTO diensten?