PDA

Bekijk Volledige Versie : r1soft en Debian 8



Mark17
24/10/15, 09:53
Is er iemand die met de combinatie van r1soft en Debian 8 goede ervaringen heeft? Als er even wat meer mutaties zijn lijken hier problemen te ontstaan en ik vraag me af of er meer zijn met ervaringen hier mee.

Spyder01
24/10/15, 12:08
Een week getest maar niet super stabiel. Zou het eerst lekker bij Debian 7 laten of CentOS 6. Op CentOS 7 draait het ook nog niet zo stabiel.

Sent from my GT-I9505 using webhostingtalk mobile app

Axel Polfliet
24/10/15, 14:31
Op CentOS 7 draait het wel stabiel maar er is nog geen XFS ondersteuning aanwezig waardoor het herstellen van individuele bestanden en mappen nog niet mogelijk is (bare metal restore werkt wel). Hoe dat bij Debian zit weet ik niet.

Mark17
24/10/15, 14:35
Dan sluit het redelijk aan bij mijn ervaring. Tijd om het systeem dat instabiel is maar weer te gaan downgraden (reinstall en data schijven aan een nieuwe omgeving koppelen). Zo blijf je er helaas wel mee bezig.

Puurhost
27/10/15, 12:37
Dan sluit het redelijk aan bij mijn ervaring. Tijd om het systeem dat instabiel is maar weer te gaan downgraden (reinstall en data schijven aan een nieuwe omgeving koppelen). Zo blijf je er helaas wel mee bezig.

Ik heb hier eerder deze maand contact over gehad met r1soft. Ze geven aan er mee bezig te zijn maar konden geen indicatie geven van hoe lang het nog zou gaan duren...