PDA

Bekijk Volledige Versie : Fully managed windows VPS



sebanja1
18/10/15, 11:37
Beste forumleden,

Na tich websites te hebben afgezocht, loop ik vast in mijn onderzoek naar een betaalbare, toch snelle Windows VPS.
Doordat ik geen ervaring heb met een VPS, wil ik een managed VPS, zodat ik er niet veel meer aan hoef te doen en veel waarde hecht aan support. Ook zou ik de server met mijn telefoon willen bedienen, omdat ik vaak buiten de deur ben

ik ben op zoek naar een server die dichtbij de server van Nike.nl(geen USA, of het moet dezelfde server zijn) en Footlocker.nl staat. Het liefst minder dan 5 ms van deze servers.
Daarbij wil ik gebruik maken van dedicated proxies, die dichtbij de server staan van Nike.nl en Footlocker.nl. Mocht het zo zijn dat deze 2 servers te ver van elkaar vandaan staan, is er een manier om dan te schakelen binnen de VPS?

Ik heb een robot laten ontwikkelen voor een community die specifiek voor deze websites is ingericht.
Als referentiemateriaal: sneakerserver.com
Het liefst wil ik minimaal: 4 cpu, 4 gb geheugen en een dedicated IP adres, maar dat mag uiteraard ook meer zijn.

wie kan mij tips/info geven
Wie mij de gouden tip kan geven krijgt daar een leuke vergoeding voor!

mijn dank is groot,

seb

wila
18/10/15, 12:56
Hoi Seb,

ik ben op zoek naar een server die dichtbij de server van Nike.nl(geen USA, of het moet dezelfde server zijn) en Footlocker.nl staat. Het liefst minder dan 5 ms van deze servers.Deze sites staan allebei in de USA en ik denk niet dat Nike hun sites op een shared server draait.
Probeer eens in een DOS scherm in je windows:
tracert nike.nl

en ook
tracert footlocker.nl

en je ziet hoe het verkeer loopt.

Denk dat je 5ms eis technisch niet eens mogelijk is, maar moet toegeven dat ik verder niet heb gekeken naar wat voor netwerk de servers draaien.
Echter aangezien de route voor footlocker via Minneapolis loopt en die van Nike via New York vrees ik dat ze verder dan 5ms uit elkaar liggen.

Verder gok ik dat het helpt om aan te geven wat je budget is en je post in het "Aanbiedingen gezocht" gedeelte te plaatsen.

Bart L
18/10/15, 12:58
Ping tijden zijn in NL al snel laag (als ze in NL staan), dus dat zou wel goed moeten komen.

Doe een aanvraag in het juiste forum zou ik zeggen, er zullen ongetwijfeld partijen reageren.


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

sebanja1
18/10/15, 13:02
wila Super bedankt voor je snelle reactie! Ik ga dat zo eens proberen via het DOS scherm in windows.. Ik vind het ook niet erg om 2 verschillende servers te huren in de toekomst. Ik weet bijv. dat sneakerserver.com gericht is op Nike US(wellicht ook EU), enkel moet ik dus een server vinden die dichtbij footlocker.nl staat met de proxies op vrijwel dezelfde locatie als de server.

Ik ga eens een oproep plaatsen.. ik zat te denken aan een server van 50-60€ per maand.. en 30 dedicated proxies van €60 per maand.
Bart L ik ga zeker een oproep plaatsen!

Bart L
18/10/15, 13:07
Dedicated proxies?

Wat denk je dat Nike doet met een IP reeks waarvan ze alle uit dezelfde reeks komen en blijkbaar iets doen waar proxies voor nodig zijn?

Persoonlijk vind ik het budget te laag voor een full managed VPS met Windows erop.


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

sebanja1
18/10/15, 13:08
wilma Zou het kunnen zijn, doordat ik nu de tracert start vanuit NL, dat de route anders verloopt, dan dat ik een server heb in de US, waardoor de routing anders zou kunnen verlopen?

sebanja1
18/10/15, 13:09
Bart L ja ik wil wel dedicated proxies.. Oke wat is een realistische prijs? Ik zou er iemand op kunnen zetten, maar ben dan bang dat ik nog meer geld per maand kwijt ben.. Mijn budget zou 200€ per maand zijn voor een volledig werkende server + proxies.

Bart L
18/10/15, 13:11
Dus 31 IP's voor 2x VPS full managed (waarvan 1 met Windows SPLA licentie) voor 200 euro excl. btw per maand?




Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

sebanja1
18/10/15, 13:14
@ Bart L nee dan heb ik het over 1 vps.. in de toekomst zou ik er dan nog 1 bij willen draaien.. Dus 30 proxies(IP) + Windows VPS Managed Server met uiteraard 1 IP van de server zelf voor +- 200€. Als je eens: sneakerserver.com bekijkt(sorry voor de spam), dan kan je zien dat deze server dus dichtbij de Nike server staat. Maar ik weet niet of deze managed is en wat er allemaal nog bij komt kijken.. Krijg ook geen reactie terug van hen.