PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Direct Admin Licencies



sl@mer
18/08/15, 07:58
Beste forumleden,

Ik weet niet of ik juist ben om hier te plaatsen, anders verplaats het maar in het juiste onderdeel.

Vanwege de beéindiging van mijn voormalige hostingbedrijf, heb ik nog wat licencies van Direct Admin over, waarmee ik nu niets meer doe en kan.

Graag wil ik iemand blij maken met deze licencies en deze hier te koop aanbieden aan de webhosters die hier misschien wel wat in zien.
In onderstaand lijstje staat de benodigde informatie, mocht er iets onduidelijk zijn dan hoor ik dat graag.


Aantal Product Expire date Prijs ($)*
1 Lifetime License Jan 18 2038 $299,00
1 Lifetime License Jan 18 2038 $299,00
1 Internal Lifetime License (You Install) Jan 18 2038 $89,00
1 Internal Lifetime License (You Install) Jan 18 2038 $89,00
1 Internal Lifetime License (You Install) Jan 18 2038 $89,00
1 Internal Lifetime License (You Install) Jan 18 2038 $89,00

Voor alle bovenstaande licensies heb ik een totaalbedrag van $ 954,00 betaald.
Als bulk wil ik deze aanbieden voor een schappelijke prijs van : € 450,00. (excl. btw)

Ik weet niet of de prijs realitisch genoeg in maar een leuk en goed bod voor bovenstaande bulk licencies mag uiteraard ook, daar komen we denk ik wel uit.

tomadmiraal
18/08/15, 15:14
Ik ben bang dat je de licenties voor dit bedrag op dit forum niet echt makkelijk gaat slijten.

De meeste leden van dit forum kunnen namelijk licenties voor 49 USD aanschaffen. :)

Arieh
18/08/15, 15:18
Indien losse verkoop ook een optie is, 100 euro excl geboden voor 1 externe lifetime.

sl@mer
18/08/15, 17:54
tomadmiraal
Als er mensen zijn die een goed bod kunnen doen voor de bulk die ik aanbied komen we daar samen wel uit :) Mijn genoemde prijs is gebasseerd op 70% van de nieuwwaarde zoals vermeld. Ik ben al ruim uit deze branche en niet bekend wat andere voor de licencies momenteel betalen, maar als je interesse hebt in de bulk doe dan maar een tegen bod in een privé bericht :)
Arieh
Ik weet niet of ik die los kan verkopen, deze staan in één account van mijn bedrijf van destijds, mocht je wel weten of dit kan en hoe laat het me dan ook in een privébericht even weten dan kunnen we hier samen best wel uit komen.

tomadmiraal
18/08/15, 18:56
Goed punt. 70% is meestal een goeie richting! Maar in dit geval zijn er verschillende prijzen:) zelf heb ik nog genoeg licenties in stock.

Losse verkoop is niet toegestaan zover ik weet. Alleen complete accounts.

Arieh
18/08/15, 22:28
Is wel toegestaan, je kunt een licentie tussen clients laten pushen door DirectAdmin.

tomadmiraal
18/08/15, 22:44
Arieh , ah dat is nieuw voor mij. Lees het inderdaad op het DA forum. Voor zover ik wist kon je alleen een heel account overzetten, maar dat hebben ze blijkbaar aangepast!

Paul Z.
19/08/15, 00:12
Wanneer kan je eigenlijk een internal license gebruiken? Stel ik koop een licentie van de bovenstaande aanbieder, waar moet ik dan aan "voldoen" om hem te mogen gebruiken...? Ik heb reeds een DA account met lifetime licentie...

The-BosS
19/08/15, 04:09
Wanneer kan je eigenlijk een internal license gebruiken? Stel ik koop een licentie van de bovenstaande aanbieder, waar moet ik dan aan "voldoen" om hem te mogen gebruiken...? Ik heb reeds een DA account met lifetime licentie...


Internal licenses are available to dedicated server providers or dedicated server resellers only.
Maar hier vallen VPS'en dus ook onder, kort gezegd mag je het enkel gebruiken binnen je eigen ip range die je in beheer hebt. Je mag internal license dus niet resellen aan losse klanten zonder dat zij een server (vps) van je afnemen.

tomadmiraal
19/08/15, 08:11
Maar hier vallen VPS'en dus ook onder, kort gezegd mag je het enkel gebruiken binnen je eigen ip range die je in beheer hebt. Je mag internal license dus niet resellen aan losse klanten zonder dat zij een server (vps) van je afnemen.

En je hebt een minimale afname van een stuk of 20 toch?

sl@mer
19/08/15, 08:34
Is wel toegestaan, je kunt een licentie tussen clients laten pushen door DirectAdmin.

Ok dat is dan ook nieuw voor mij, kan je nagaan dat ik al een hele tijd uit deze branche ben :)
Ik zal je pb spoedig beantwoorden, heb niet altijd tijd om hier direct op te kunnen antwoorden.

Mark17
22/08/15, 01:41
En je hebt een minimale afname van een stuk of 20 toch?

Dat is voor de prijs van $ 49. 2 of 3 kan ook, zolang er geen 20 in je account zitten betaal je echter $ 89 per stuk.

ratioict
22/08/15, 09:13
Ik doe een bod van 200 ex btw


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk

tomadmiraal
22/08/15, 09:18
Mark17, ja inderdaad, het gaat om 20 licenties in je account (maakt niet uit welke) en dan kun je ze voor 49$ aanschaffen

sl@mer
22/08/15, 09:20
ratioict Ik stuur je in de loop van de dag een PB, eerst ff naar hondentraining :)

ratioict
04/10/15, 09:13
Zijn deze licenties nog beschikbaar?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk

sl@mer
04/10/15, 09:23
Zijn deze licenties nog beschikbaar?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk


Zeker zijn deze nog beschikbaar

ratioict
04/10/15, 09:46
Kan je reageren op mijn verzonden bericht? Alvast bedankt


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk

sl@mer
04/10/15, 10:09
Kan je reageren op mijn verzonden bericht? Alvast bedankt


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk

Volgens mij heb ik dat dan gemist :S

sl@mer
04/10/15, 10:46
Ze zijn nog beschikbaar hoor

ratioict
04/10/15, 10:49
Bericht opnieuw gestuurd. :)

ratioict
04/10/15, 17:05
Bedankt voor de afhandeling. Kan een slotje op.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk