PDA

Bekijk Volledige Versie : ic hosting contact



Radiowaubach
31/07/15, 23:45
Beste Forum Leden, ik zit net 4 weken bij ic hosting, van vrienden en kennisen gehoord dat het een perfecte provider moet zijn, maar ze reageren totaal niet op tickets, in het klanten panel, laatste berichten op hun facebook pagina, en twitter dateren uit 2014. ik vind triest ben jaren tevreden klant geweest bij CFM Web, na dat deze gestopt is ben ik moeten overstappen, en heb ik alleen maar problemen 3 weken gaat het goed, en dan licht alles weer plat, waarschijnlijk staat nu mijn thuis ip op een blacklist. want op 3 g netwerk kan ik allles bereiken en thuis niet, wie kan mij helpen, in contact te komen met ic-hosting. ben het nu echt zat aan het worden.

Alvast bedankt, en sorry voor mij kwaadheid.

Groetjes
J.w

joriz
01/08/15, 11:16
Mocht u thuisverbinding zijn geblokkeerd maar nog wel via 3G kunnen internetten raad ik aan via die weg een e-mail te sturen. Je kan zo ook even zien wat erm et voorgaande tickets is gebeurd.

Mochten ze na meerdere weken nog steeds niet reageren op uw e-mails kunt u ze schriftelijk in gebreken stellen, al raad ik u aan natuurlijk eerst via e-mail/tickets contact op te nemen.

Heel veel succes!

vDong
01/08/15, 19:05
In de firewall terecht komen gebeurd bij veel klanten, vaak gewoon een kwestie van je ip opsturen naar de provider en het apparaat dat met een verkeerd wachtwoord herhaaldelijk staat aan te kloppen bij imap of pop (protip: bekijk eerst ipads/iphones) uitschakelen

Serveo
11/08/15, 17:53
Heb je inmiddels al een reactie ontvangen?

In het verleden hebben wij enkele jaren colo afgenomen via IC Hosting. Normaal gesproken een zeer goede partij en ook vlot via email/ ticket. Hoop dat Kobus dit leest en de zaak netjes kan oplossen?! ichosting

DaffieD
13/08/15, 13:24
bij een opname in de firewall inderdaad even een ticketje inschieten of indien mogelijk even bellen.

Mogelijk dat ze wat vertraging hebben door de vakantieperiode, dat gebeurt weleens.

Succes!