PDA

Bekijk Volledige Versie : Roundcube NEXT



pannenkoek
22/06/15, 18:32
Beste WHT'ers

Ik heb net wat mooi's ontdekt Roundcube NEXT volledige nieuwe versie van Roundcube.
Meer informatie
https://www.indiegogo.com/projects/roundcube-next--2#/story


Het is er allemaal erg mooi uit.
Heb Directadmin ook al gevraagd hoe lang het zal duren voordat hun het zullen inbouwen.

Bart L
22/06/15, 22:30
Mooi gevonden :) zojuist 75$ gestort


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

pannenkoek
22/06/15, 23:26
Goed bezig Bart :W::W::W::W::W::W:

Edwinkost
23/06/15, 09:36
Ze hebben het al bijna rond :thumbup:

Ramon Fincken
23/06/15, 15:44
Ok, maar ik zie nergens op welk OS het gaat werken op desktop en mobiel, wie kan me dat vertellen?

pannenkoek
23/06/15, 17:41
Hoi Ramon,

Word gewoon een open source webmail client zoals de oude roundcube.
Daarnaast gaan ze een app maken voor apple OS en iOS

hansvdput
23/06/15, 23:52
Goede verbeteringen voor roundcube.
roundcube is zoiezo al beter dan squirrelmail. (beide geleverd bij directadmin)
Zo wordt het verschil nog groter.

PimEffting
24/06/15, 09:38
Donatie gedaan! Hopelijk schieten ze een beetje op ;-)
Want een goede (en betaalbare want eindklant wil over het algemeen niet extra betalen) mail client blijft toch lastig.

pannenkoek
24/06/15, 14:27
Donatie gedaan! Hopelijk schieten ze een beetje op ;-)
Want een goede (en betaalbare want eindklant wil over het algemeen niet extra betalen) mail client blijft toch lastig.

Ze gaan het wel halen hoor :thumbup:

Pantsy
24/06/15, 15:08
pannenkoek, heb jij al gedoneerd voor het roundcube project?

Zo te lezen word het een tikkeltje meer dan alleen een webmail interface zoals wij die nu kennen van roundcube en dat is interessant. Het word redelijk vergelijkbaar met OWA als ik her en der de functionaliteiten bekijk en vergelijk wat op de road map staat.

pannenkoek
24/06/15, 15:09
pannenkoek, heb jij al gedoneerd voor het roundcube project?


Jazeker

pannenkoek
24/06/15, 16:11
Ja hoor doel is behaald.

Iemand heeft even 5K ingegooid https://www.indiegogo.com/projects/roundcube-next--2/x/11157190#/story

XS4ALL heeft 5000 USD gedoneerd

Arieh
24/06/15, 18:40
Hoi Ramon,

Word gewoon een open source webmail client zoals de oude roundcube.
Daarnaast gaan ze een app maken voor apple OS en iOS

Volgens mij gaan ze toch juist geen apps maken? Het blijft volgens mij gewoon een webmail client, echter wel een hele mooie responsive zodat op ieder device het netjes werkt.

Ramon Fincken
24/06/15, 20:08
Gedoneerd :)

Icheb
28/06/15, 23:59
Volgens mij gaan ze toch juist geen apps maken? Het blijft volgens mij gewoon een webmail client, echter wel een hele mooie responsive zodat op ieder device het netjes werkt.

Ik ben bij de presentatie hiervan geweest een tijdje geleden op de Kollab Summit / OpenSuse conference. Waar het op neerkomt is dat het volgens mij inderdaad geen apps zijn. Het is wel zo dat het een en ander soort van één kan gaan worden met Kollab, om zo een alternatief te zijn voor bepaalde grote andere webbased diensten (ik noem verder geen namen).