PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijndomein.nl problemen



haans
06/05/15, 11:10
Hebben meer mensen last van mijndomein.nl?

Vroeger een domein gehad. In 2013 opgezegd.
In 2014 nieuwe factuur, deze nog betaald en wederom opgezegd.
in 2015 nieuwe factuur, nu weer bezig met opzeggen maar nu ga ik echt niet meer betalen.

Meer mensen met zulke ervaringen bij deze hosting partij?

Erg slechte zaak, soort van oplichting dit.

mgerritsen
06/05/15, 11:19
Via welke methode heb je het domein opgezegd? Heb je ook daadwerkelijk een bevestiging gehad van de opzegging? Indien ja, hier even mee terugstappen en aangeven hoe het dan kan waarom het domein nog actief is. Indien geen bevestiging, dan is mogelijk de gehele opzegging niet doorgekomen.;)

haans
06/05/15, 11:35
Via de mijndomein.nl webinterface staat er gewoon een knopje die zegt domein opzeggen.
Ik heb dat via die weg gedaan én via gewoon mail contact met een medewerker.

Helaas gebruik ik Hotmail en verwijder ik alle berichten die zijn 'afgerond' zoals dit ook was voor mij.
Dus ik heb er geen bewijzen meer van.

Nu opnieuw via webformulier opgezegd maar krijg nu niet eens een bevestiging daarvan.
Ook weer via normaal e-mail contact tegen ze gez

mgerritsen
06/05/15, 11:55
Via de mijndomein.nl webinterface staat er gewoon een knopje die zegt domein opzeggen.
Ik heb dat via die weg gedaan én via gewoon mail contact met een medewerker.

Helaas gebruik ik Hotmail en verwijder ik alle berichten die zijn 'afgerond' zoals dit ook was voor mij.
Dus ik heb er geen bewijzen meer van.

Nu opnieuw via webformulier opgezegd maar krijg nu niet eens een bevestiging daarvan.
Ook weer via normaal e-mail contact tegen ze gez

In dat geval na je opzegging even contact opnemen met mijndomein en navraag hierover doen. Uit persoonlijke ervaring heb ik hier nooit last van gehad dus mogelijk gaat er ergens iets mis wat ze graag willen verhelpen.

ronaldvanhoeven
08/05/15, 10:22
Zorg altijd dat je een bevestiging hebt van je opzegging. Wat je ook opzegt. Of het nu een domeinnaam is of bijvoorbeeld het lidmaatschap van je sportschool.