PDA

Bekijk Volledige Versie : Centrale plek voor opslag van documenten



frajaweb
18/03/15, 01:38
Beste medeleden,

Is het misschien een idee om een centrale document repository in te richten voor leden. Hierin kunnen dan bijvoorbeeld de algemene voorwaarden en andere handige documenten worden verzameld. Hierbij valt te denken aan de verslagen van vergadering, maar ook aan wetsvoorstellen en andere document die daar aan gerelateerd zijn.

Tevens kan er gedacht worden aan checklists, op basis waarvan leden kunnen controleren op ze voldoen aan alle eisen.

Marin
18/03/15, 12:21
Hoi frajaweb,

Dit is zeker een goed idee. We zullen kijken wat de mogelijkheden zijn. Nu posten we eigenlijk zoveel mogelijk in dit forum. Maar een besloten gedeelte binnen de website zou hier handig voor zijn.

Binnenkort zullen wij ook onze SLA gaan presenteren welke we dan ook op deze manier beschikbaar kunnen stellen.

Dankjewel voor je input.

Domenico
18/03/15, 12:49
Dit forum is alleen toegangkelijk voor ISPConnect leden -> http://www.webhostingtalk.nl/ispconnect-leden/
Ik zou ook een apart bestanden forum kunnen aanmaken, probleem opgelost.

:)

Marin
18/03/15, 12:52
Ja, maar de documenten zijn ook alleen beschikbaar voor leden. Opzich lijkt het mij al voldoende als we het bij "leden" zetten. We hebben het er volgende week wel even over Domenico ;)

frajaweb
19/03/15, 17:37
Beste,

Een centrale locatie zal prettig zijn. Indien mogelijk ook de oudere versies tonen van bestanden tonen, zodat de wijzigingen eenvoudig zijn op te sporen en door te voeren door leden.

CharlieRoot
19/03/15, 20:55
OpenKM koppelen aan deze site?


Verzonden vanaf mijn iPhone

frajaweb
20/03/15, 01:12
Zijn wel meer opties als er maar een functionele keuze gemaakt wordt waarbij overzicht en helderheid centraal staan.


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van webhostingtalk