PDA

Bekijk Volledige Versie : domein namen onbereikbaar



LandgraafHosting
12/03/15, 08:58
Beste Forum Vrienden,

Tot afgelopen woensdag avond, werkte alles perfect, alles was 100% online, echter sinds woensdag 23 uur is geen enkele domein naam die het ip adres : 149.210.204.246 voert onbereik baar, enkel het radio waubach adres. ik kan niet vinden waar de oorzaak ligt, ik kom ook niet meer in direct admin, met het wachtwoord, wat ik gebruikte en de gebruikersnaam.

Hebben jullie enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?.

Mvg
Johnny Winter

CT0
12/03/15, 09:03
Kun je via SSH op je server?

LandgraafHosting
12/03/15, 09:09
Ik ben bang van niet, weet niet hoe ik via SSH kan inloggen, heb daar even op gegoold, maar ben bang dat het niet werkt.

User maximilien had me perfect geholpen met het beveiligen van de vps, geen enkele domein naam is nu bereikbaar. zelfs niet als ik via het ipadres in da wil inloggen.

Paul Z.
12/03/15, 09:56
Probeer het eens van een ander IP adres....
Klinkt als dat je eigen IP adres in je firewall staat.. (Gokje; CSF/LFD is geinstalleerd op je server..?)

systemdeveloper
12/03/15, 11:31
Vanaf hier is ie ook niet te bereiken (geen ping, geen poort 80). Dus ik denk dat de server gewoon op zijn bek ligt. Of de firewall is helemaal dichtgeklapt, maar dat lijkt me sterk :)
Vraag je hoster even of het ding nog draait?

Edit: zie net dat ie bij transip draait. Check de console eens via je controlpanel van transip.

Spyder01
12/03/15, 19:58
Moeilijk om aan de hand van deze beperkte info iets zinnigs te zeggen.

Uit je reactie begrijp ik dat je niet bekend bent met SSH. Waarom heb je dan een eigen VPS vraag ik me af.