PDA

Bekijk Volledige Versie : Website blijft staan in gereserveerd



Redgdk
29/01/15, 13:55
Graag uw hulp, opeens waren mijn websites offline (4stuks afgelopen maandag) na veel geklooi heb ik er nu 3 weer online eerst waren deze down toen "Dit domein is gereserveerd" en nu zijn er 3 weer online maar 1 blijft staan op domein gereserveerd. Testsites zeggen dat het online is maar ik kan er verder niets mee. Graag uw hulp ik ben zo groen als gras. en mijn host zegt dat hij online is punt maar ik kan er niets mee

Domenico
29/01/15, 14:14
Is dit wat we moeten zien? Site is hier ook gewoon up. Lijkt mij een DNS issue, misschien per abuis opgezegd door de hoster?

12016

Redgdk
29/01/15, 14:29
Krijg nou ...... ja dat is hem
En ik zie niets, ja een wereldkaart met in de tab de tekst dit domein is gereserveerd
Op mijn werk en thuis (wel alle2 ziggo)

update:
Vreemde is als ik op mijn windows opera gebruik krijg ik weer gereserveerd en zet ik turbo aan dan werk het wel

Redgdk
29/01/15, 14:43
Maar als het een DNS kwestie is wat nu?

Domenico
29/01/15, 14:55
Even afwachten bijvoorbeeld.

Redgdk
29/01/15, 14:57
Deze topic kan voor mij dicht probleem is opgelost.
Heb de DNS aangepast type A ander IP en NS aangepast en nu werkt het wel, gelukkig

Domenico
29/01/15, 15:03
update:
Vreemde is als ik op mijn windows opera gebruik krijg ik weer gereserveerd en zet ik turbo aan dan werk het wel

Logisch dat hij via de turbo stand wel werkt, de site wordt geladen vanuit de cache.


Deze topic kan voor mij dicht probleem is opgelost.
Heb de DNS aangepast type A ander IP en NS aangepast en nu werkt het wel, gelukkig

Ik denk dat niemand het nu meer begrijpt maar fijn dat het voor jou nu wel werkt.

Redgdk
29/01/15, 15:17
Opera had ik net geïnstalleerd dus die had nog geen cash

In DNS beheer het volgende aangepast
Target ip in die van mijn andere websites IP
En Nameservers aangepast in mijn host zijn naam die stond op private
Dat is wat ik gedaan heb misschien niet goed uitgelegd maar zoals ik zei groen als....

Mikey
29/01/15, 15:44
en nog steeds is het niet 100% kloppend:

http://intodns.com/redgdk.com

systemdeveloper
29/01/15, 15:54
Uur geleden zag intodns er inderdaad beter uit ;)

TotallyHosted
29/01/15, 16:00
Is het niet een idee om even iemand hier je DNS-settings goed te laten zetten? Proberen te achterhalen wat er mis gaat en instructies geven om dat te corrigeren, is denk ik een stuk meer werk dan het daadwerkelijke corrigeren uitvoeren als je er verstand van hebt wat je doet.

Redgdk
29/01/15, 16:57
Is het niet een idee om even iemand hier je DNS-settings goed te laten zetten? Proberen te achterhalen wat er mis gaat en instructies geven om dat te corrigeren, is denk ik een stuk meer werk dan het daadwerkelijke corrigeren uitvoeren als je er verstand van hebt wat je doet.

Ja, Ik dacht i zet hier eens een vraag want ik kan wel wat hulp gebruiken zoals ik al eerder aangaf

Domenico
29/01/15, 18:12
Ja, Ik dacht i zet hier eens een vraag want ik kan wel wat hulp gebruiken zoals ik al eerder aangaf

Je wil hulp, dat was ons duidelijk. Maar misschien dat je ons dan eens precies uitleggen wat er aan de hand is want dat is niet iedereen echt duidelijk tot nu toe. Wat gaat er nu fout en wat wil je bereiken? Je hebt nog niet echt een vraag gesteld aan ons namelijk.