PDA

Bekijk Volledige Versie : Registratie voor WHD.global 2015 is geopend. Registreer je hier gratis!



Domenico
21/01/15, 10:53
EDIT: Er is iets mis met de registratiesite van WHD. Er wordt aan gewerkt dus probeer het later nog een keer aub.

EDIT2: Opgelost!

Ja hoor, de registratie voor WHD.global is weer geopend. Registreer je snel en boek je hotel. :)

Hieronder een kopie van de PM die je kunt vinden in je PM box.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Webhostingtalk.nl nodigt je uit om je gratis te registreren voor de komende WHD.global die zal plaatsvinden van 24 t/m 26 Maart in het Europa-Park (de achtbanen zijn open!) Rust, Duitsland. Als een Media Partner van dit event heeft Webhostingtalk.nl voor al haar gebruikers een exclusieve aanbieding. Wij nodigen jou uit om als gast van ons aanwezig te zijn op WHD.global 2015, gratis en voor niks.

Jouw Promotie Code Voor Gratis Registratie: LX2FERA
Klik hier om je gratis te registreren! (http://wht.to/whd2015eng)

Na registratie ontvang je een pas die geldig is voor het hele event inclusief het volgende:

- toegang tot alle keynotes en sessies
- toegang tot de hosting.FAIR exhibitie
- catering voor alle dagen inclusief lunch en koffie pauzes
- BierFest
- ConneXion party
- BizBrunch
- event tas met alle WebhostingDay documentatie

De belangstelling is ook dit jaar weer enorm, vergeet dus niet om je zo snel mogelijk te registreren als een gast van Webhostingtalk.nl.

Wij wensen je een interessante en fascinerende tijd op WHD.global 2015!

Zoals gewoonlijk zijn wij vanaf maandagavond aanwezig. Wij geven elke avond hier en daar een drankje weg dus hopelijk tot dan!

De Webhostingtalk.nl Crew

Twitter: @whtnl (https://twitter.com/whtnl) en @wnhtnlfeed (https://twitter.com/whtnlfeed)
Facebook: https://www.facebook.com/webhostingtalk.nl
Web: http://www.webhostingtalk.nl

:lovewht:

Feiten over WHD.global:

- Europa's grootste hosting event
- Meer dan 6000 bezoekers in 2014
- Meer dan 150 internationale partners
- Meer dan 2000 top executives uit de hosting industrie aanwezig
- Keynotes, expert talks, hosting fair
- Ruime mogelijkheden om te netwerken
- meer informatie: www.worldhostingdays.com
- Webhostingtalk.nl crew members zijn alle dagen aanwezig

Marin
21/01/15, 11:32
The registration code you have entered is either already used or invalid.

Of:

Der von Ihnen eingegebene Registrierungscode ist entweder bereits verwendet worden oder ungültig.

:)

rensariens
21/01/15, 11:34
Same here :)

Domenico
21/01/15, 11:56
Klopt, er is iets mis met de registratiesite van WHD. Er wordt aan gewerkt dus probeer het in de loop van de dag nog een paar keer.

Voordeel, we weten nu ook dat zelfs Duitsers niet onfeilbaar zijn. ;)

rensariens
21/01/15, 12:01
Ook wat mis met je spam-systeem volgens mij, heb nu al 3x dezelfde PM gekregen :p

Domenico
21/01/15, 12:10
Nee ik wil gewoon heel erg graag dat iedereen komt Rens!

IT-worX
21/01/15, 12:52
Krijgen we dan eindelijk die WHT mok? :)

IT-worX
21/01/15, 13:40
Ingeschreven! En voor de funny guys : je hebt pech ... Je kan jezelf geen "Jedi" noemen maar je moet jezelf een titel aanmeten :(

Smashmint
21/01/15, 14:11
Heb ons ook maar gelijk ingeschreven. :lovewht:

Marin
21/01/15, 14:40
Ingeschreven! En voor de funny guys : je hebt pech ... Je kan jezelf geen "Jedi" noemen maar je moet jezelf een titel aanmeten :(

Je kunt de tekst op de badge uiteindelijk wel wijzigen hoor ;) in dat plaatje.

Domenico
05/02/15, 17:20
Nice!

You will be able to see Steve Wozniak (co-founder of Apple) telling his story on day 1. Fans of MySQL will look forward to a keynote by Monty Widenius (creator of MySQL and MariaDB). We will also have one of the world’s most prominent experts on computer security, Eugene Kaspersky (Founder of Kaspersky Lab).

Zijn er hier misschien nog mensen die nog nooit eerder zijn geweest en nog twijfelen? Stel hier gerust je vragen als je die hebt.

Spyder01
05/02/15, 18:40
Doorgaans meer een gebrek aan tijd. 24 uur op een dag is al te weinig :banghead:

Marin
05/02/15, 22:42
Doorgaans meer een gebrek aan tijd. 24 uur op een dag is al te weinig :banghead:

Er is daar ook internet ;)

NibeP
06/02/15, 00:14
Nice!


Zijn er hier misschien nog mensen die nog nooit eerder zijn geweest en nog twijfelen? Stel hier gerust je vragen als je die hebt.

Ik zit nog even te twijfelen of ik ga. Hoe doet iedereen het met vervoer? Gaat men met de auto, trein of met het vliegtuig? Ik heb momenteel de voorkeur aan het vliegtuig ivm de reistijd.

Wynand
06/02/15, 00:23
Hoeveel tijd is er nog voor een achtbaantje erbij en kwanta kosta die nog? ;)

IT-worX
06/02/15, 10:49
Wij gaan gewoon met een aantal mensen de auto in kruipen. Wil je snel en toch productief zijn : trein nemen (of iemand anders voor jou laten rijden)

rensariens
06/02/15, 13:57
Ik zit nog even te twijfelen of ik ga. Hoe doet iedereen het met vervoer? Gaat men met de auto, trein of met het vliegtuig? Ik heb momenteel de voorkeur aan het vliegtuig ivm de reistijd.

Nut van vliegtuig zie ik niet echt. 1.5 uur van te voren op vliegveld zijn, dus zeg 2 uur van te voren richting vliegveld. Uurtje onderweg en dan nog minimaal een half uur om door het vliegveld te komen en met de bus op locatie te komen. Ben je al 3.5 uur verder (minimaal). Met de auto ben je er in 4 a 5 uur als je geen Nederlandse snelheden aanhoud (zonde).

Al kan het natuurlijk zijn dat het in je eentje goedkoper is om te vliegen :)

Digiman
08/02/15, 21:44
Ik rij dinsdagochtend vanuit Noord-Holland naar Rust en dan Donderdag einde van de ochtend weer terug. Dus als iemand mee wil, stuur maar een berichtje.

wdv
10/02/15, 09:24
Antagonist en Patchman zijn ook van de partij. Zag wel dat Colosseo al vol zit. Kan iemand een ander hotel aanraden?

Pantsy
11/02/15, 19:30
Colosseo is nog beschikbaar, alleen niet op alle dagen of je moet wat dieper in de buidel tasten voor de presidential suite zo te zien =)

Domenico
11/02/15, 20:03
Ik zit nog even te twijfelen of ik ga. Hoe doet iedereen het met vervoer? Gaat men met de auto, trein of met het vliegtuig? Ik heb momenteel de voorkeur aan het vliegtuig ivm de reistijd.
Wij gaan altijd met de auto (zit al vol) maar met het vliegtuig kan ook. Basel is volgens mij het dichtstbij.


Hoeveel tijd is er nog voor een achtbaantje erbij en kwanta kosta die nog? ;)
De achtbanen zij alle dagen open en gratis en voor niks. Dus als je voor een record wil gaan dat kan dat.


Antagonist en Patchman zijn ook van de partij. Zag wel dat Colosseo al vol zit. Kan iemand een ander hotel aanraden?
Nice!

Aan de overkant van het Colosseo, lekker rustig en ook gewoon dichtbij. Alcazar is dat geloof ik.

Marin
19/02/15, 20:07
Strassbourg is denk ik dichterbij dan Basel anders kan Mulhouse ook.

Wij gaan ook met de auto, uiteindelijk ben je net zolang onderweg. Vorige jaren ICE gedaan, is ook wel erg prettig.

Randy
20/02/15, 16:02
Iedereen die gaat veel plezier. Ik sla, net zoals afgelopen 3 jaar, over.

stefantriep
20/02/15, 21:56
Zit nog te twijfelen of ik ga, ben nog nooit geweest en vraag me af of ik er echt wat aan heb. Tijd is hier ook schaars

Marin
20/02/15, 21:59
Zit nog te twijfelen of ik ga, ben nog nooit geweest en vraag me af of ik er echt wat aan heb. Tijd is hier ook schaars

Voornamelijk heel veel gezelligheid...

stefantriep
20/02/15, 22:17
Dat kan niet missen als je er samen met Ted bent, maar dit helpt me niet echt met mijn beslissing. Voor de gezelligheid kan ik beter naar ISPconnect events gaan ;)

Marin
20/02/15, 22:30
Dat kan niet missen als je er samen met Ted bent, maar dit helpt me niet echt met mijn beslissing. Voor de gezelligheid kan ik beter naar ISPconnect events gaan ;)

Ja die events zijn ook heel gezellig maar tijdens WHD zit je een week lang met alle hosters in binnen- en buitenland. Kom nu maar gewoon joh :)

Er is wifi :)

Pantsy
21/02/15, 00:22
Waarom sla jij het eigenlijk over voor het derde jaar Randy?

Domenico
16/03/15, 20:58
Je kunt je nog registreren hoor. Ik zou het zeker doen. :)
Klik hier om je gratis te registreren! (http://wht.to/whd2015eng)
Of gebruik code LX2FERA

Tot volgende week!

12103

Domenico
21/03/15, 00:21
Nou, wij gaan morgen al onderweg naar Rust en maken een tussenstop in Munchen.

Ik ben er klaar voor, jullie ook? :)

12117

De meesten van jullie gaan waarschijnlijk maandag onderweg. We zien elkaar misschien hier http://www.webhostingtalk.nl/ispconnect-lounge/187769-netherlands-goes-whd-feest-23-maart-rust-save-date.html of op een van de andere get togethers maandag.

Tot dan!

Bart L
21/03/15, 06:47
Iedereen heel veel plezier! Ik heb een hele lieve terror twins thuis die even zorgen dat ik niet een paar dagen weg kan :) volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

Marin
21/03/15, 13:47
Helaas gaat het weer een beetje tegenvallen dit jaar...

Sent from my A0001 using webhostingtalk mobile app