PDA

Bekijk Volledige Versie : ServerShield van CloudFlare in Plesk12 tegen DDoS



casperb71
17/01/15, 11:53
Zag een artikeltje over je VPS beschermen tegen DDoS-aanvallen met ServerShield.
Kan deze applicatie in Plesk 12 installeren, maar snap er eigenlijk weinig van wat ze met je DNS doen. (ligt aan mij)

Vragen zijn:

- is het zinvol om je websites op de VPS tegen DDoS aanvallen te beschermen?
- is de applicatie van ServerSchield een goede optie of gebruiken zij je VPS ook voor andere doeleinden?

xentos
17/01/15, 16:13
Het is altijd handig om je server tegen ddos aanvallen te beschermen. Maar voor een kleine prive website is dit vaak niet nodig. Dus je moet deze vraag stellen: Vindt ik het erg als mijn server plat gaat voor een tijdje?

ServerShield ken ik niet, bedoel je wellicht ScrapeShield? Dit is niet tegen DDOS aanvallen.

casperb71
17/01/15, 21:13
Heb nergens aangegeven dat het om een kleine privé website gaat. ServerShield is wel degelijk een applicatie tegen DDoS aanvallen.

systemdeveloper
17/01/15, 22:24
Servershield heeft toch niks met cloudflare te maken zoals in je titel staat? De enige servershield die ik ken is een scriptje van een paar jaar geleden. (Staat ergens op github) maar een scriptje dat je op de server draait die onder een ddos ligt, werkt over het algemeen niet echt. Hooguit bij een DOS vanaf een enkel ip (of een paar ip's).

Maar CSF/LFD heeft meer mogelijkheden.

Domenico
17/01/15, 22:26
Zag een artikeltje over je VPS beschermen tegen DDoS-aanvallen met ServerShield.

Heb je een link naar dat artikel voor ons?

EDIT: Dit dus.
https://www.cloudflare.com/static/media/pdf/cloudFlare-plesk12-servershield-installation-guide.pdf

casperb71
18/01/15, 00:08
Heb je een link naar dat artikel voor ons?

EDIT: Dit dus.
https://www.cloudflare.com/static/media/pdf/cloudFlare-plesk12-servershield-installation-guide.pdf

Helemaal correct.

De vragen in mijn eerste posting staan nog open.

systemdeveloper
18/01/15, 00:31
Ah ok, dat is gewoon die optie onder security settings die je bij elke cloudflare business en enterprise hebt.

Die gebruiken wij ook maar dan via cf zelf. Dat kan zeker helpen. Ik ken de details van de plugin van Plesk niet maar wat ik zo 1-2-3 inschat is dat ie bij een bepaalde load de 'I'm under attack' setting bij cloudflare aantrapt. Dit zal verder niks op je vps doen.