PDA

Bekijk Volledige Versie : Verbeteren betrouwbaarheid VPS



Anoniem
18/12/14, 15:09
Ons VPS (Apache, DA, CentOS) bij TransIP draait, maar crasht soms. Ik zoek iemand die dit probleem voor ons kan oplossen.

In overleg kunnen hier eventueel opdrachten aan toegevoegd worden. Zo zou ook de configuratie (snelheid) verbeterd kunnen worden, SSL toegevoegd en/of algemeen advies over de beste server configuratie.

Iemand die in Leiden op locatie langs kan komen is een pré.

vDong
18/12/14, 15:37
Voor een prijs van 1 uur fixed fee (50 euro) wil ik wel een korte analyse doen inclusief een periode meten van resources en daar een analyse op loslaten.

Afhankelijk van de oplosrichting komen er dan verbetervoorstellen uit.

Leiden is hier redelijk om de hoek dus geen probleem.

Netbulae
18/12/14, 15:40
Ons VPS (Apache, DA, CentOS) bij TransIP draait, maar crasht soms. Ik zoek iemand die dit probleem voor ons kan oplossen.

In overleg kunnen hier eventueel opdrachten aan toegevoegd worden. Zo zou ook de configuratie (snelheid) verbeterd kunnen worden, SSL toegevoegd en/of algemeen advies over de beste server configuratie.

Iemand die in Leiden op locatie langs kan komen is een pré.

Naast onze virtual datacenter infrastructuur draaien we al een jaar of 5 een hosting omgeving op Apache, DA & CentOS.

We hebben in de afgelopen jaren vele CentOS VPS'en en servers onder de loep gehad en kunnen u zeker van dienst zijn.

Stuur aub een PM voor de mogelijkheden, bezoek op locatie is geen enkel probleem.