PDA

Bekijk Volledige Versie : ICT Waarborg



Justjeroen
20/11/14, 15:17
Ondanks een eerdere discussie hier wil ik mijn ongenoegen uiten over de brutale/spam achtige wijze waarop ICT Waarborg werkt. Wij worden al maanden gebeld en hebben diverse malen aangegeven niet geïnteresseerd te zijn. Ze blijven ons echter periodiek lastig vallen.

Ik heb het idee met zakkenvullers te maken te hebben.

xentos
20/11/14, 19:12
Nummer blokkeren? of werken ze met een verborgen nummer? <--- zou niet goed zijn voor een bedrijf.

CharlieRoot
20/11/14, 20:06
En je hebt helemaal gelijk! + 1


Verzonden vanaf mijn iPhone

CeeReM.com
20/11/14, 21:13
Ze groeien hard, iedereen lijkt er in te trappen....


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

Domenico
20/11/14, 22:31
Ze groeien hard? Volgens de website bestaan ze al sinds 2004.


ICTWaarborg is sinds 2004 dé brancheorganisatie voor bedrijven die ICT-producten en ICT-diensten leveren aan consumenten en/of bedrijven.

11886

CharlieRoot
20/11/14, 23:07
Ze groeien hard? Volgens de website bestaan ze al sinds 2004.



11886

Wat heeft dat met het groeien te maken? Leeftijd vs deelnemers?


Verzonden vanaf mijn iPhone

Rik
21/11/14, 01:20
Ook een leuke, helemaal met dit domein.... www.nederlandveiligonline.nl

En dan alleen op de site kunnen als je de coookies accepteert, klik nee en je word gewoon eraf gedonderd.
Heerlijk vakkundig en schept vertrouwen over hun cookiegebruik en het doel ervan.

Als die aanhangsels van websites zijn slechts om meer geaccrediteerde (lees: betalende/afgeperste) bedrijven binnen te harken.

Naar clubje dit, zou men eens tegen moeten optreden, consumenten worden hierdoor zwaar misleid.
Die denken met een heus keurmerk te maken te hebben.

Ook wel frappant dat ze het niet even komen ontkrachten/uitleggen in dit soort discussies.
Tis tenslotte hun doelgroep.

Naarmate er meer aversie tegen zal zijn, en meer 'leden' zullen stoppen met betalen, zullen de gehanteerde methodes ook wel grimmiger worden.

Domenico
23/11/14, 17:53
Wat heeft dat met het groeien te maken? Leeftijd vs deelnemers?

Vrij weinig. Ik dacht dat je dacht dat het een nieuwe club was. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of het waar ios dat ze al bestaan sinds 2004.

Maar goed, als je kijkt naar de deelnemers hebben ze al wat behoorlijke partijen binnen gehaald.

ronaldvanhoeven
23/11/14, 21:03
Wij zijn ook wel eens onplezierig telefonisch benaderd. Voor mij het is het gewoon een commerciële club. De vraag is hoeveel waarde het predikaat ICT-waarborg naar jouw klanten toe zal hebben. Ik denk weinig. Iedereen kan een kwaliteitswaarborgbordje aan zijn deur spijkeren. (ik heb nog wel een goede domeinnaam daarvoor liggen...)

mgielissen
14/05/15, 18:35
Op HigherLevel is ook een topic (http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=56106) gestart over de ervaring met ICTWaarborg.

Tuxis_IE
07/07/15, 01:19
Ook platgebeld én gemaild. Dat laatste lukt ze natuurlijk niet meer :-)

Gewoon niet in mee gaan. 0 prospects of klanten heeft er OOIT naar gevraagd of gemeld dat wij geen enkel waarborg hebben. Die hele waarborg toestand slaat nergens op.

Serveo
19/08/15, 11:50
Vorig jaar zijn we ieder maand door gebeld en gemaild. Zo houden overigens ook events, dacht in Huizen bij onze vrienden Coronel.

Ik merk wel op dat er veel zakelijk gerichte providers zich bij hun aansluiten. Mogelijk om enkel het logo te kunnen weergeven. Persoonlijk zie ik de meer waarde hier niet van in.

Bart L
21/08/15, 17:11
Ja nu je het zegt, het is al een paar maanden rustig :)


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

ratioict
22/08/15, 09:19
Een vervelende partij is het. We zijn begin dit jaar lid geworden met een jaar contract. Een jaar later opzeggen is niet mogelijk want je kan alleen per kalender jaar opzeggen. Dit betekend dat je automatisch meer dan een jaar lid bent. In ons geval 1 jaar en 10 maanden. Vreemde voorwaarden van het bedrijf. Let daar goed op.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk

Tuxis_IE
31/08/15, 11:18
Veel startende hosters lijken erin te trappen. Het heeft geen meerwaarde. Het is jammer dat er ook nog journalisten zijn die er serieus op in gaan..

Ze spammen. Bedrijven die spammen doen niet meer mee.

HOE kun je als ICT waarborg het in je hoofd halen om SPAM te versturen!.. Naar ISP's... Dan SNAP je de business toch niet?