PDA

Bekijk Volledige Versie : hoeveel websites?



ressi
16/11/14, 15:24
Hallo,

Ik ben nieuw in hosting etc...

Ik ga een hostingpakket nemen voor 5euro/maand waarin 10 databases zitten in de prijs.

Wil dit zeggen dat ik 10 websites kan uploaden onder die hosting?

Mvg

Smashmint
16/11/14, 16:00
Dat ligt er aan wat je precies onder "websites" verstaat.

Meestal wordt er een limiet gezet op het aantal domeinnamen dat je kan toevoegen aan het webhostingpakket, dit wordt dus ook meestal gezien aan het max. aantal websites dat je er op kan draaien.

Bart L
16/11/14, 16:28
En dan hangt het weer af van type verkeer/host ed of het pakket van 5 euro het überhaupt aan kan.


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

vDong
16/11/14, 16:46
Op basis van de summiere informatie zou ik nee zeggen. het aantal databases is niet gelinked aan het aantal websites.
Zie je bij de specs nog iets als add-ons, pointers of domeinen?

systemdeveloper
16/11/14, 17:27
Volgens mij kun je dat beter aan de club vragen waar je het gaat afnemen ;)

frajaweb
16/11/14, 17:30
De informatie is erg summier, maar een limiet op basis van het aantal databases is niet echt meer van deze tijd. Meestal wordt er alleen nog op gebruikte ruimte en hoeveelheid verkeer gelimiteerd.

Bij normaal gebruik zal voor elke pagina met een database een afzonderlijke database worden gebruikt. Hoeveel websites er daadwerkelijk kunnen worden gedraaid zal afhankelijk zijn van de hoeveelheid ruimte en dataverkeer per maand.

Boskoop
16/11/14, 21:46
Erg lastig te zeggen TS,
je kan op een website met de summiere specs die je ons gegeven hebt niet echt zeggen wat je er mee kan.

over het algemeen kun je met gemak de simpele websites met weinig bezoekers kwijt, ga je sites alla tweakers, fok of bokt.nl draaien dan kom je daar natuurlijk niet mee weg :)