PDA

Bekijk Volledige Versie : Shared Linux (Plesk) hosting in China



Ber|Art
14/11/14, 08:36
Hoi,



Een klant van ons wil zijn website (WordPress met custom php webshop) OOK hosten in China (Hong Kong?)

De website inclusief webshop draait op onze servers in Amsterdam maar is in China erg traag, mijn klant is nu in China en wil graag snel een oplossing.

CDN is geen optie volgens mij dus lokale shared linux hosting is het beste IMO, mja hoe kom ik daaraan mijn Chinees is niet best ...

Heeft iemand een contact daar of een suggestie of een oplossing, ik hoor het graag! :)

p.s.: De website (www.plantpack.net) bestaat uit een heleboel talen, ook Chinees, dus wellicht is het een idee om die taal eruit te lichten en op een apart domein te zetten en te hosten in China incl. de DNS natuurlijk ... want de hele website 2x hosten wordt lastig met syncen van content denk ik?

drex
14/11/14, 09:10
Is Content Delivery Network‎ CDN geen optie? (VB chinacache. com)

CharlieRoot
14/11/14, 09:15
Hoi,



Een klant van ons wil zijn website (WordPress met custom php webshop) OOK hosten in China (Hong Kong?)

De website inclusief webshop draait op onze servers in Amsterdam maar is in China erg traag, mijn klant is nu in China en wil graag snel een oplossing.

CDN is geen optie volgens mij dus lokale shared linux hosting is het beste IMO, mja hoe kom ik daaraan mijn Chinees is niet best ...

Heeft iemand een contact daar of een suggestie of een oplossing, ik hoor het graag! :)

p.s.: De website (www.plantpack.net) bestaat uit een heleboel talen, ook Chinees, dus wellicht is het een idee om die taal eruit te lichten en op een apart domein te zetten en te hosten in China incl. de DNS natuurlijk ... want de hele website 2x hosten wordt lastig met syncen van content denk ik?

Ik heb dit al een keer gedaan. DRBD over een VPN en MySQL replicatie master/master. Ook die server stond toevallig ook in China. Zal eens zoeken of ik nog kan vinden welke provider het was.

Stewie
14/11/14, 11:13
We bieden servers aan in Hong Kong en Shanghai. Hong Kong is niet vergelijkbaar met Shanghai. Shanghai zit echt op het Chinese internet terwijl in Hong Kong internationale carriers zitten en de grote Chinese carriers ook transit leveren (die nog door de firewall / bottleneck / packet loss generator) heen moet.

100% china: kies Shanghai
China + omgeving: kies Hong Kong

PerryKniest
14/11/14, 22:28
Wij hebben ook een sharedhosting omgeving in Azie draaien. Deze staat echter in Singapore en heeft naar onze mening goede verbindingen in Azie.
Ook kunnen we standaard een CDN erbij leveren.

Zoals Stewie ook zegt, als het echt alleen om China gaat, zoek een partij die in China zelf zit.