PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Diverse servers



Alterview
18/09/14, 14:46
Te koop wegens overcompleet, alles is in goede staat en werkend:

1x Zelfbouw server in SuperMicro SC512L-260B behuizing:
Asus moederbord
AMD X2-4200
4GB Kingston DDR2 geheugen
--exclusief harddisks--
Rack rails

-------

Fujitsu Siemens Primergy RX220 server met de volgende specs en maximaal 40 uur gedraaid, nog nieuw dus! (uit mijn hoofd, weet het niet exact):
2x AMD Opteron 246
1GB origineel DDR ECC geheugen
4GB Kingston DDR ECC geheugen (geeft melding met opstarten dat het niet origineel is, maar werkt gewoon)
2x 160GB SATA in raid
Rack rails

-------

Zelfbouw server in Chieftec 1U kast (wit):
Asus moederbord
AMD XP-2000
512MB DDR geheugen
--exclusief harddisks--

-------

Alle servers zijn werkend uit het rek gehaald en wordt niets meer mee gedaan. Mogen tegen een aannemelijk bod weg. Alleen ophalen (in Hoogeveen). Ruilen is ook bespreekbaar, ik ben nog op zoek naar een leuke Synology NAS (2 of 4 bay), websites, projecten, mooie domeinnamen, een hostingbedrijf(je) ter overname, of iets anders dat interessant kan zijn :)

mgielissen
18/09/14, 19:31
Zelfbouw server in Chieftec 1U kast (wit):
Asus moederbord
AMD XP-2000
512MB DDR geheugen


Wat denk je voor een cpu uit 2001 nog te kunnen vragen? :lovewht:

Alterview
19/09/14, 00:22
Wat denk je voor een cpu uit 2001 nog te kunnen vragen? :lovewht:

Ik denk niet dat die server interessant is voor de hardware die er in zit, de kast kan echter wel interessant zijn. Is namelijk gewoon atx, waar ook moderne hardware in past. De kast is stamt trouwens uit 2008 ongeveer... :) ik weet zelf ook wel dat het geen goud waard is, maar weggooien is zonde, en misschien is hier wel iemand die er belang bij heeft, het is niet dat ik belachelijke hoge prijzen vraag ofzo, gaat gewoon tegen elk aannemelijk bod weg. Hetzij in geld, of iets anders interessants... Dus ik snap je commentaar niet zo goed ;)

Alterview
28/10/14, 14:17
Omdat hardware nog niet is verkocht, een kleine kick, het is tenslotte zonde om een zelfde thread te openen ;)