PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuke reacties op priveberichten.



Domenico
11/09/14, 18:33
Omdat ik soms nogal wat botte reacties krijg op een gestuurd prive bericht (wat je overigens kan afzetten) heb ik besloten vanaf nu de 'leukste' reacties hier te plaatsen. Vanaf nu dus want anders kost me dat een paar pagina's...

Let op, dit zijn de eerste reacties dus hier gaat verder geen enkele andere communicatie aan vooraf.


Flikker op mongool!


Flikker op zaklul!

Domenico
11/09/14, 18:41
anoniem

Nee ik wil geen korting!

IT-worX
11/09/14, 18:41
Sympathieke jongen :-)
Misschien toch maar eens een bericht sturen naar iedereen (héhéhé) hoe ze het kunnen afzetten :)

Domenico
11/09/14, 18:42
Sympathieke jongen :-)
Misschien toch maar eens een bericht sturen naar iedereen (héhéhé) hoe ze het kunnen afzetten :)
Staat gewoon in het bericht zelf!

dennis0162
11/09/14, 20:10
Is die gebruiker wel actief op het forum :lovewht: ?
Zo ja wat is zijn gebruikersnaam?

Paulewk
11/09/14, 20:29
Wat schiet de rest van de wereld hier mee op?

Domenico
11/09/14, 20:36
Wat schiet de rest van de wereld hier mee op?

Helemaal niets Paul. Maar wat schiet iemand er iets mee op om mij zo te benaderen? Ik moet zeggen dat ik me nog wel wat inhoud. Het gaat me meer om de enigzins 'grappige' reacties. De enge ziektes e.d. laat ik achterwege.

Maar misschien is mijn bedoeling wel om mensen te laten nadenken. Als ze zichzelf Googlen komen ze hier weer op terug en misschien is er dan wel een gesprek mogelijk. Iets wat ik zeker gelijk probeer te hebben maar dan wordt het helaas nog erger.

Paulewk
11/09/14, 20:40
Tja... bij zulke reacties zal dat gesprek gok ik op niet veel meer neerkomen als 'Haal me van het internet af <randomscheldwoorden>' :). Opmerkelijk overigens dat mensen helemaal de moeite doen om te (zo) reageren terwijl ze ook gewoon de boel weg kunnen klikken :/. Wat doen ze uberhaupt op dit forum vraag ik me eigenlijk af.

DutchTSE
11/09/14, 21:23
Enigszins begrijpelijke reacties, al zal de opgevoede mens onder ons dat anders verwoorden.

Kun je wellicht toch in dit topic plaatsen hoe je je kunt uitschrijven? Ik lees spam namelijk niet, dit topic dan weer wel :)

Domenico
11/09/14, 21:41
Tja... bij zulke reacties zal dat gesprek gok ik op niet veel meer neerkomen als 'Haal me van het internet af <randomscheldwoorden>' :). Opmerkelijk overigens dat mensen helemaal de moeite doen om te (zo) reageren terwijl ze ook gewoon de boel weg kunnen klikken :/. Wat doen ze uberhaupt op dit forum vraag ik me eigenlijk af.

Ja dat is dus waar ik me ook zo over verbaas. Kijk, als je 50 van deze berichten per week krijgt kan ik me de irritatie wel voorstellen maar kom op zeg. En ja als je deze berichten niet wil ontvangen zet je het toch gewoon uit.



Enigszins begrijpelijke reacties, al zal de opgevoede mens onder ons dat anders verwoorden.

Kun je wellicht toch in dit topic plaatsen hoe je je kunt uitschrijven? Ik lees spam namelijk niet, dit topic dan weer wel :)

Wat is er zo begrijpelijk aan de reactie als ik vragen mag? Dit jaar zijn er welgeteld drie van deze pm's verstuurt (de mail die je krijgt is gewoon een melding dat je een pm hebt gehad).

Hoe je dat af kan zetten? Gewoon bij je instellingen aangeven dat je geen prive berichten meer wil ontvangen.

Misschien dat ik hier iets anders voor moet verzinnen maar toch vind ik het raar dat je zo boos kan zijn en zo onbeschoft wegens deze paar berichten per jaar.

DutchTSE
11/09/14, 21:59
Ja dat is dus waar ik me ook zo over verbaas. Kijk, als je 50 van deze berichten per week krijgt kan ik me de irritatie wel voorstellen maar kom op zeg. En ja als je deze berichten niet wil ontvangen zet je het toch gewoon uit.




Wat is er zo begrijpelijk aan de reactie als ik vragen mag? Dit jaar zijn er welgeteld drie van deze pm's verstuurt (de mail die je krijgt is gewoon een melding dat je een pm hebt gehad).

Hoe je dat af kan zetten? Gewoon bij je instellingen aangeven dat je geen prive berichten meer wil ontvangen.

Misschien dat ik hier iets anders voor moet verzinnen maar toch vind ik het raar dat je zo boos kan zijn en zo onbeschoft wegens deze paar berichten per jaar.
Privé berichten die belangrijk zijn wil ik wel ontvangen. Reclame niet :) kwestie van filteren van informatie die ik interessant vind en welke niet. Dit soort berichten worden "opgedrongen" en als ik me kon uitschrijven zou ik dat doen (nieuwsbrieven die niet interessant zijn schrijf je je ook voor uit. Net als abonnementen enz).

Maar ik overleef die paar keer verder wel hoor ;)

Domenico
11/09/14, 22:12
Ok ik begrijp je wel hoor maar mijn onbegrip zit hem meer in de heftige emoties die het bij sommigen kan oproepen.

We zijn bezig met een nieuwe design (ziet er al erg mooi uit al zeg ik het zelf) maar ik zal dit zeker op de lijst zetten. Uiteindelijk wil ik wel dat de gebruiker het allemaal zelf kan bepalen en ik wil zeker niemand iets opdringen. Ik denk dat dit met wat programmeerwerk is op te lossen.

Maar de uitnodiging voor de zomerbarbecue en winterfest vindt je dan ook niet interessant? :)

Pnin.
12/09/14, 00:39
Ik snap dat het vervelend is om dergelijke reacties te ontvangen, maar vind dit toch een tamelijk onprofessionele manier om daar mee om te gaan, en waarschijnlijk ook niet geheel in lijn met het privacybeleid: een e-mailadres publiceren dat normaal voor anderen verborgen is, lijkt me not done (ongeacht je privacybeleid overigens), hoe die persoon zich ook gedraagt (waarom is hij niet verwijderd/verbannen na die eerste reactie?).

Misschien kun je in plaats daarvan een les trekken uit die emoties die je reclameberichten kennelijk oproepen. Hoeveel van de 30.000 leden die het bericht over de zomerbarbecue hebben ontvangen, waren er daadwerkelijk bij?

Pantsy
12/09/14, 00:53
Het gaat er ook een beetje om dat zo'n persoon het hoogstwaarschijnlijk niet recht in je bek durft te zeggen, online wel want dan voelt iedereen zich opeens groots en anoniem! Ja anoniem... dat was in de 90er jaren nog zo.

Anyhoe, ik vind het totaal niet erg dat een naam en email adres word geplaatst, wees dan niet zo bijdehand en doe gewoon eens normaal. Lezen is nog steeds een kunst voor heel veel mensen, ik denk dat de meeste forum bezoekers dat heel goed begrijpen want iedereen heeft een support afdeling. Dan even naar de feiten, iemand schrijft zichzelf in op een forum, kan zelf instellen of hij/zij prive berichten wilt ontvangen etc. Ook al ben je vergeten dat je hier een account hebt, sja log even in en wijzig de instellingen ipv. te gaan blaten als een schaap zonder kop.

De verantwoordelijk ligt bij jezelf en schijnheiligheid heeft niemand wat aan.

xaban
12/09/14, 08:01
Ik vraag mij af of dit wettelijk wel toegestaan is, prive berichten openbaren. Het heet niks voor niks prive.

Jammer om te zien hoe WHT in de loop der jaren achteruit is gegaan. Gewoon nul komma nul professionaliteit. Wat is de volgende stap?

DiederikL
12/09/14, 08:46
Misschien moet je de uitnodigingen versturen vanuit een no-reply account :-P

boekee
12/09/14, 08:47
Sluit ik me wel een beetje bij aan. Domenico is beheerder van dit forum, houd alles en iedereen strak in linie. Maar je hebt ook een voorbeeld functie, en vooral een functie om neutraal te blijven. Het klinkt een beetje als jou persoonlijke frustratie, je kan ook je persoonlijke berichtjes voor jezelf houden. Ik zou hard lachen en vooral niets aantrekken van al die nietsnutten en kwalbakken die je PM volknallen met zooi.

Sent from my Nexus 4 using webhostingtalk mobile app

Domenico
12/09/14, 10:50
Hmmm ok laat maar zitten dan, ik hoor jullie. Het zal inderdaad wat frustratie geweest zijn en waren er een paar reacties die me goed hebben geraakt die me heeft aangezet tot het openen van deze thread. Ik had dit niet moeten doen en ik zal er gewoon proberen boven te blijven staan zoals ik gewoonlijk al doe.

Ik zal het ook wel mogelijk gaan maken om bepaalde zaken te scheiden wat privebericht betreft.