PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe website



Daan__
22/08/14, 16:24
Eindelijk staat dan onze nieuwe website live.

Graag horen we wat jullie er van vinden!

http://bit.ly/1muAADI

patrickekkel
22/08/14, 17:48
Ziet er op zich mooi uit enkel heel jammer (vindt ik ) dat je veel moet scrollen.

voweb
23/08/14, 22:35
Ziet er goed uit. Op een tablet komt de website helaas niet tot z'n recht

Firtina
24/08/14, 12:32
Het komt bij mij net te druk over en ben zelf ook geen fan van al dat scrollen.

Ik vindt dat zwarte contactgegevens bovenaan ook net niet..

The-BosS
24/08/14, 21:05
Mooie website, alleen je moet voor dat scrollen zijn of niet.

xentos
24/08/14, 23:57
Ziet er goed uit, het is een mooie Responsive Web 2.0 website. Navigatie gaat mee en je kan makkelijk navigeren naar een bepaald sectie.
d.m.v. scrollen kan je ook verder door de pagina's navigeren en ziet er overzichtelijk uit.

Zoals hierboven gezegd wordt vind ik het meer lijken op smaak van het persoon. Zelf vindt ik het goed als iemand zoiets als website heeft omdat je dan dieper in kan beelden hoe een bedrijf in elkaar gezet wordt. Tijdlijnen enzovoort. Concept is goed maar voor een groter website is het niet haalbaar aangezien het anders mogelijk veel bandbreedte kan kosten, en resources omdat hij dan meerdere pagina's in een keer moet laden.

IT-worX
25/08/14, 12:16
Ik vind hem wel mooi...Scrollen stoort niet daar je ook direct kan kiezen in het menu.

Daan__
26/08/14, 09:01
Bedankt voor de reacties!

Scrollen moet je inderdaad liggen of niet. Paar glitches op de tablet hebben we ook gevonden. Wordt snel opgelost.

ronaldvanhoeven
26/08/14, 09:26
Helder, strak, verfrissend. Persoonlijk hou ik niet zo van scrollen, maar dat is bij deze site geen bezwaar. De volgorde klopt en ik vind het koffie-icoontje heel leuk! Goed gevonden