PDA

Bekijk Volledige Versie : Cisco WS-C2960G-8TC-L



Marcon
30/07/14, 13:09
We hebben 20x een WS-C2960G-8TC-L switches liggen (refurbished, in zeer nette staat)

Prijs; €350,- p/st ex BTW, inclusief 90 dagen garantie.

Mogen per stuk weg.

The-BosS
30/07/14, 14:13
inclusief 90 dagen garantie.

Nu ga ik hier even ambetant doen, maar je weet toch dat dit niet volgens de wetgeving is en dat je als hardware vendor van 2de hands/refurbished materiaal verplicht door de europese wetgeving om hier minimaal 1 jaar garantie op te geven ;).


Tweedehandsgoederen
Tweedehandsgoederen die u van een handelaar koopt, vallen ook onder de minimumgarantie van twee jaar. Maar als u goederen koopt van particulieren, op een niet-professionele basis, geldt deze garantie niet.

In sommige EU-landen kunnen koper en verkoper voor tweedehandsgoederen een een garantie van minder dan twee jaar overeenkomen, maar in geen geval minder dan één jaar. De verkoper moet dit duidelijk aangeven op het moment van aankoop.
bron: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_nl.htm

Mark17
30/07/14, 15:35
Nu ga ik hier even ambetant doen, maar je weet toch dat dit niet volgens de wetgeving is en dat je als hardware vendor van 2de hands/refurbished materiaal verplicht door de europese wetgeving om hier minimaal 1 jaar garantie op te geven ;).


bron: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_nl.htm

Voor zover ik weet is dat niet van toepassing bij een zakelijke klant. Daar mag op dit vlak afgeweken worden. Nog naast het punt dat je in zeer specifieke zaken (producten met een houdbaarheidsdatum) hier ook nog van af mag wijken als deze datum een kortere periode aangeeft. Dit laatste lijkt mij hier niet van toepassing.

The-BosS
30/07/14, 16:54
Voor zover ik weet is dat niet van toepassing bij een zakelijke klant. Daar mag op dit vlak afgeweken worden. Nog naast het punt dat je in zeer specifieke zaken (producten met een houdbaarheidsdatum) hier ook nog van af mag wijken als deze datum een kortere periode aangeeft. Dit laatste lijkt mij hier niet van toepassing.

Zakelijk maakt in dit geval van garantie niets uit want daar is het standaard minimaal 1 jaar in plaats van 2 jaar, enkel op batterijen is het 6 maand en bederfbare producten vallen hier uiteraard niet onder.