PDA

Bekijk Volledige Versie : Belkin 16 poorts KVM-over-IP Switch + modules + kabels



DutchTSE
06/07/14, 17:07
Belkin 16 poorts KVM over IP switch. Via het internet kun je monitor + muis en toetsenbord overnemen via de webbrowser, ideaal voor de servers zonder IPMI/ILO/DRAC/RSA.

Er zitten 16 modules bij voor PS/2 muis en toetsenbord, servers met alleen USB aansluitingen kun je aansluiten via een PS/2 naar USB verloopstukje, misschien heb ik er nog 2 van liggen, die krijg je er dan bij. De modules kun je op de KVM over IP switch aansluiten via UTP, ik lever 16 CAT6 UTP kabels mee.

Heeft altijd in het datacentrum gehangen en werkt zonder problemen.

Let op: de KVM over IP webinterface maakt gebruik van ActiveX. Mijn ervaring is dat Internet Explorer 8 of ouder het beste werkt. Je hebt kans dat nieuwere versies van Internet Explorer lastiger of niet werken.

Geen idee wat dit nu nog waard is, nieuwprijs was ooit richting de 2000 Euro (switch + modules) en de huidige modellen kosten dit nog steeds, laten we zeggen bieden vanaf 300 Euro?

Kan verzonden worden of ophalen in Purmerend. Betaling vooraf of bij ophalen, prive verkoop dus geen factuur.

DutchTSE
06/07/14, 18:22
Betreft trouwens model: Belkin F1DP116G