PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp bij Remote access

Dissapate
02/07/14, 07:48
Hallo,

Ik heb sinds kort een VPS bij PCExtreme. Je kunt er enkel mee werken via een 'crappy' beheer paneel dat enorm instabiel is en laggt bij iedere muisklik die je maakt op de server. Ik heb hun gevraagd of remote access voor mij wouden configureren zodat ik er met Windows RDC op kon. Dit weigerden ze, met als reden: Het is uw VPS, doet u het maar zelf.

Kan iemand mij even uitleggen hoe dit moet?

resultaat2012
02/07/14, 08:22
Dit kan je een eind op weg helpen

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb457106.aspx

Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

Dissapate
02/07/14, 09:24
Resultaat, ik heb het doorlopen en nog steeds niet mogelijk om verbinding te maken.

bibawa
02/07/14, 11:25
Rechtermuisknop deze computer -> eigenschappen -> tabblad Remote -> Enable remote access aanvinken..

Wel op firewall (als het een aurora instance is toch) de ingress rule aanmaken zodat poort 3389 (TCP) binnen mag..

Marin
02/07/14, 14:22
TS, overigens is de reactie van PCExtreme niet vreemd. Als u een unmanaged VPS heeft afgenomen is dat inderdaad uw eigen verantwoording. Maar met de hulp van de anderen zal het moeten lukken. Vaak werkt RDP inderdaad beter dan de beheerpanelen.

Boskoop
02/07/14, 23:30
Rechtermuisknop deze computer -> eigenschappen -> tabblad Remote -> Enable remote access aanvinken..

Wel op firewall (als het een aurora instance is toch) de ingress rule aanmaken zodat poort 3389 (TCP) binnen mag..

wait ... what?

Als TS deze simpele handeling niet kan uitvoeren... moet hij dan wel een server beheren?

Active8
03/07/14, 00:05
Googel is op opennx

Dissapate
03/07/14, 08:54
wait ... what?

Als TS deze simpele handeling niet kan uitvoeren... moet hij dan wel een server beheren?

Ik had bovenstaande acties al allemaal uitgevoerd, geen enkel verschil.

magentohosting
03/07/14, 11:12
Ik had bovenstaande acties al allemaal uitgevoerd, geen enkel verschil.

Nadat je de acties hebt uitgevoerd, ben je toen doorgegaan met de console van PCExtreme of geprobeerd via Extern Bureaublad (programma op je laptop/computer)?

bibawa
03/07/14, 12:41
je hebt toch wel netwerk op je machine ? kan je bv pingen naar 8.8.8.8 ?

Maar inderdaad misschien best de VPS managed afnemen dan..

cyrano
04/07/14, 00:50
Raar. Ik gebruik dat "crappy" panel ook. Zeer snel en nog nooit een probleem van instabiliteit gezien. Iets mis met je PC?

Mark17
04/07/14, 01:19
Al aangegeven wat je problemen met het panel zijn bij PCExtreme (liefst met screenshots/error meldingen/etc.)? Mijn ervaring met PCExtreme is enkel positief te noemen (vriendelijke mensen en service is goed).

Dissapate
04/07/14, 08:38
Als PCExtreme mij zo'n slechte service geeft twijfel ik of ik uberhaupt de factuur betaal. :')

magentohosting
04/07/14, 09:12
Het heeft niks met slechte service te maken als het een unmanaged dienst is. Dan moet je inderdaad zelf er mee aan de slag, dat is het hele idee van unmanaged. Als je niet weet hoe je het moet, neem je een managed dienst af. Maar dat terzijde.

Is het inmiddels al gelukt? Via Extern Bureaublad? En de vraag van Bibawa?

Dissapate
04/07/14, 16:52
je hebt toch wel netwerk op je machine ? kan je bv pingen naar 8.8.8.8 ?

Maar inderdaad misschien best de VPS managed afnemen dan..

Ja, dat lukt perfect.
[hr]

Nu kan ik zelfs niet eens meer via het panel op de server, bravo PCEXTREME!

NielsV
04/07/14, 17:04
Ja, dat lukt perfect.
[hr]

Nu kan ik zelfs niet eens meer via het panel op de server, bravo PCEXTREME!

Niet nu jezelf buitengesloten middels firewall rules ?

24x7hosting
04/07/14, 17:57
Als het je al niet lukt om remote desktop in te stellen... Neem dan een managed VPS, dan helpen ze gewoon.

Sent from my GT-I9505 using webhostingtalk mobile app

Serveo
10/07/14, 13:45
Misschien is mijn vraag stom, maar heb je al een andere browser geprobeerd icm het pcextreme paneel?

Marin
12/07/14, 11:34
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je je hosting provider afkraakt als je iets niet lukt. Je neemt een unmanaged service af, dat betekend dat je ook zelf de problemen op moet lossen. Heb je ze aleens gebeld om te kijken wat ze (tegen betaling) voor je kunnen doen?

Sent from my Nexus 5 using webhostingtalk mobile app

Boskoop
12/07/14, 15:55
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je je hosting provider afkraakt als je iets niet lukt. Je neemt een unmanaged service af, dat betekend dat je ook zelf de problemen op moet lossen. Heb je ze aleens gebeld om te kijken wat ze (tegen betaling) voor je kunnen doen?

Sent from my Nexus 5 using webhostingtalk mobile app
Helaas lijkt dit steeds vaker te gebeuren, iedereen wil voor een duppie op de eerste rang zitten, lukt het niet dan haal je 'gewoon' je leverancier, hoster, fabrikant, supermarkt, whatever door het slijk op internet. De leverancier zal er vervolgens vaak alles aan doen om 'de klacht' zo snel mogelijk op te lossen, het maakt dan niet meer uit wie de schuldige is, de klant is koning, ook al neemt hij een dienst niet af.

Bart L
12/07/14, 18:23
Is natuurlijk waar.... Maar goed wij zien een grote groei klanten die juist komen van unmanaged en na verlies van data en/of performance en/of uptime verder gaan kijken. Deze partijen ontgroeien dus de partijen waar alles unmanaged is.

Eigenlijk vind ik dat prima, en ik gok de partijen qua unmanaged omgevingen ook.