PDA

Bekijk Volledige Versie : Filezilla - wat aanduiden?



FLANBREN
01/06/14, 21:48
Beste, ik ben sinds kort aan het werken aan een Chamilo platform voor mijn klas. Mijn school gebruikt Chamilo al. Voor mensen die niet weten wat Chamilo is, dit is een ELO, een elektronisch leerplatform waar scholen mee werken om agenda, evenementen, cursussen, lesroosters, klassen enzo toe te voegen zodat leerlingen ook thuis alle info hebben over school. Mijn klein probleem is: Ik upload mijn bestanden van het platform met Filezilla naar mijn host panel waar het dan wordt opgeslagen, maar soms krijg ik deze melding: http://prntscr.com/3oqikp Ik deed eerst altijd "overschrijven" zoals standaard staat aangeduid, maar toen ik de vorige keer het platform uploadde [dat duurde 15 u!!] merkte ik dat ik een paar errors had van mapjes die niet konden converteren in het platform. Ik weet niet of het komt door die "overschrijven" optie. Misschien ben ik daardoor mapjes kwijtgeraakt en krijg ik daardoor errors waardoor mijn platform niet werkt. Vandaar mijn vraag: Moet ik nu overschrijven aanduiden en ligt de basis van mijn error in het platform ergens anders [Zoja waar zou dit kunnen aan liggen]? Of moet ik iets anders aanduidden in het Filezilla venster? Want ik ben van plan het platform opnieuw up te loaden, maar deze keer wil ik geen fouten maken. Nog eens 15 u extra uploaden door een domme fout wil ik liever niet. Alvast bedankt!

Florian

Bobo123
02/06/14, 17:13
Zover ik kan zien staat er niets fout in het venster uit de printscreen.
Maar 15u, dan zou ik denken dat je behoorlijk wat GB's aan het uploaden bent?
Als dat niet zo is, zou de stabiliteit van de internetverbinding een probleem kunnen zijn?

FLANBREN
04/06/14, 23:31
Het lag o.a aan de internetverbinding, en de errors kwamen van de host waarop ik mijn files upload. Mijn inodes waren over de 100% en er konden geen mapjes / files meer bij, desondanks er nog niet de helft van de disk ruimte is gebruikt. Op zoek naar een nieuwe gratis host dus! Bedankt voor je reactie

Bobo123
05/06/14, 21:16
Fijn dat het probleem boven water is. Hoeveel opslag ruimte is er nodig en voor wat voor soort school is het? Mogelijk kan ik als sponsor ruimte aanbieden of zijn er hier andere hosts die kunnen helpen.

FLANBREN
06/06/14, 23:07
Oh dat zou geweldig zijn! Het gaat om ca. 44.000 upload files, en daar zullen er dan nog een aantal bijkomen voor users die registreren en alle info die ze creëren.