PDA

Bekijk Volledige Versie : Bekijk nieuwe posts



thomas
22/02/03, 10:14
Hmz lekker irritant, als ik op Bekijk nieuwe posts druk als ik ingelogt ben krijg ik boven de 300 pages met dinge van bugtraq of wat het daar is.

Domenico
22/02/03, 10:58
Dat is maar eenmalig omdat al die posts nieuw voor je zijn. Hij laat ze niet zien maar hij telt ze blijkbaar wel vandaar de vele pagina's.

Als er te veel messages bij blijven komen dan haal ik het gewoon weer weg dus maak je niet druk, just experimenting. :)


EDIT: Ik zie nu ook wat er fout gaat, elke keer komen alle messages er weer bij dus elk bericht zit er nu wel 10 keer in en dat gaat zo maar door dus ga ik even proberen te fixen. :)

Deimos
22/02/03, 12:28
Domenico kunnen bij het aantal nieuwe berichten niet gewoon de echte nieuwe berichten komen?? Want klik nu geregeld op nieuwe berichten en dan is er niets, best irri.

Verder vraag ik me af of er mensen zijn die de nieuwsgroepen hiervandaan bekijken. Ik doe dit zelf namelijk gewoon via mijn eigen newsreader, werkt lekkerder vind ik zelf.

RobbertC
22/02/03, 12:52
'Nieuwe Threads: 13457 | Nieuwe Posts: 17459'

Ehm, ok :huh:

Domenico
22/02/03, 13:05
Deimos -> De nieuws groepen worden zeker bekeken en dat kun je ook zelf zien als je goed kijkt. :) Ikzelf en nog vele anderen vinden het wel prettig dus het is heel persoonlijk.
Dat van die nieuwe berichten wordt binnenkort gefixed maar heb er gewoon nog geen tijd voor gehad...

RobbertC -> Ben er nog mee bezig dus af en toe slaan die cijfers een beetje op hol. ook niets om je druk over te maken. ;)
EDIT: Ik zal er nu even mee bezig gaan en proberen de usenet postings te excluden.

Domenico
27/02/03, 14:01
Fixed! :)

EDIT: Of toch niet... :(
Naja, er komt een dag dat het gefixed is. ;)

WebBizz
27/02/03, 19:00
Hehe... er was was net een nieuwe thread met twee berichten, pagina zegt 15 nieuwe threads, 17 nieuwe berichten...