PDA

Bekijk Volledige Versie : Dringend Hulp gezocht voor DirectAdmin



peterd
18/04/14, 15:54
Hallo,

Ik heb een DA server die onnoemelijk traag is. Alles functioneerd nog maar vreselijk traag terwijl er zo goed als geen CPU of netwerk trafiek is.
De DA server is een tijdje geleden door mij overgenomen maar DA is duidelijk mijn ding.

Ik heb geen probleem om te betalen voor de geleverde diensten.

Mvg

PEterd

golden
18/04/14, 15:56
Kun je iets meer informatie geven over de server? Is het een fysieke server of een VPS? En wanneer het een VPS betreft wat voor virtualisatieplatform.

peterd
18/04/14, 16:17
Het is een VPS die op VMWARE ESXI 4.1 draait, ook het herstarten van DA gaat vreselijk traag. Er draait nog een 2de da op dezelfde vmware en die heeft het probleem niet

Erik H.
18/04/14, 17:58
Hoi, ik wil best even voor je kijken vanavond. Stuur maar even een mailtje op erik@wiseadvise.nl.

cfmweb
18/04/14, 18:08
Hoe is het met de beschikbare ruimte op het LVM volume gesteld?

peterd
18/04/14, 18:35
Een herstart van de vmware loste het probleem inmiddels op. Bedankt voor de reactie. Ik maak direct werk van een transfers naar Chanel. Dat hebben we wel onder de knie





Sent from my iPad using webhostingtalk mobile app

Erik H.
19/04/14, 15:46
Een herstart van de vmware loste het probleem inmiddels op. Bedankt voor de reactie. Ik maak direct werk van een transfers naar Chanel. Dat hebben we wel onder de knie


Ik snapte het niet totdat het vermoeden kwam dat je cPanel bedoelt waar je Chanel schreef ;-)