PDA

Bekijk Volledige Versie : Linkedin groep kopen?



Vdb71
07/04/14, 16:39
Hallo
Ik heb een linkedin groep met 16000 members, veel discussies iedere dag enz...iemand vroeg me of hij de groep kan overnemen? Iemand enig idee wat zo'n groep waard is? Veerle

Rik
07/04/14, 16:40
Kopen???

Lol... koekwous.

ju5t
15/06/14, 11:48
Lijkt mij helemaal geen rare vraag. Alles is te koop toch? Als iemand je benadert om het over te nemen heeft deze misschien wel een business case er voor. Het is wat de gek er voor geeft. Dan is het nog wel de vraag of LinkedIn dit soort dingen toe staat. De vraag zelf kan ik me wel voorstellen.

wdele
15/06/14, 17:00
Lijkt mij helemaal geen rare vraag. Alles is te koop toch? Als iemand je benadert om het over te nemen heeft deze misschien wel een business case er voor. Het is wat de gek er voor geeft. Dan is het nog wel de vraag of LinkedIn dit soort dingen toe staat. De vraag zelf kan ik me wel voorstellen.

Jep. Voor mijn prachtige taalgebruik had ik nog getypt "Maak je er winst mee dan?" maar dat is op de een of andere manier verdwenen... :(

Edit: mijn prachtige taalgebruik is ook weg! :(

ronaldvanhoeven
15/06/14, 19:04
niet alles is geld waard

Jelte
05/07/14, 12:39
Volgens mij heeft een dergelijke groep alleen waarde als je er ook daadwerkelijk sales uit kunt halen. En ik vermoed dat de LinkedIn-voorwaarden het niet toestaan dat (de nieuwe eigenaar) de groep gaat gebruiken om zijn eigen diensten te promoten.

helmuc
30/10/19, 13:51
Hi, did you manage to sell it? If not - drop me a line to info(at)mediatower.co.uk

.. sounds interesting

H

paulpolo68
31/10/19, 13:44
als iemand er wat voor over heeft om de groep van jou over te nemen, lijkt me prima :-)
maakt volgens mij helemaal niet uit wat linked in daarvan vindt.
als de nieuwe eigenaar na overname de regels overtreedt, dan zal linkedin uiteraard wel ingrijpen. maar zie niet in waarom je het niet zou kunnen verkopen.

Pantsy
31/10/19, 14:50
Sja... een topic uit 2014 mensen.