PDA

Bekijk Volledige Versie : dringend hulp gezocht



theo72
01/04/14, 16:35
door dat mijn beheerder van mijn vps bij transip me in de steek gelaten heeft ben ik dringend op zoek naar hulp voor het volgend e

sommige poorten worden geblokkeerd
kan niet inloggen op directadmin
er schijnt een partie vol te zitten

ik ben absoluut een leek op dit gebied en vraag echt heel dringend om hulp iemand die mij voort wil helpen om in ieder geval de problemen op te lossen
ik zit in de wnsp dus heb niet veel geld ter beschikking maar ben wel bereid er een vergoeding voor te geven

dus please help me

groetjes Theo

Active8
01/04/14, 16:48
Welke model blade VPS heb je ? vanaf x4 model ondersteunen ze snapshot backup, kijk is of je dat kan terug zetten of vraag het is aan de helpdesk van Transip, zij maken backups voor eigen gebruik maar die niet waagt die niet wint

theo72
01/04/14, 17:00
bladevps x4
os directadmin 1,39.3 +centos 6
2 cores
geheugen 4096
150 gb

er in monitoring

maar zoek iemand die in mijn vps wil duiken ik heb er echt weinig tot geen verstand van een vertrouwd iemand als dat mogelijk is want de hulp die ik tot heden van transip heb gehad kan ik op de een of andere manier niet uit voeren hun reactie is dat de partitie waar directadmin is geinstaleerd zo goed als vol is door logs

dus als iemand of jij me wilt helpen om er in te duiken ik ga toch van eerlijke mensen uit

Thijzzz
01/04/14, 17:01
WSNP : Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen

Theo, zorg dat je inlog gegevens hebt van je VPS, zonder die gegevens kan niemand je helpen.
Wat voor soort VPS is het, en staat deze op jouw naam?
als het betalende bankrekeningnummer van jou is, kun je bij TransIP wellicht de inlog gegevens opvragen.

En een klein beetje off topic, maar WSNP en een VPS in beheer hebben is wellicht niet de beste combinatie.

Vertrouw niemand, maar ja, als je geen kant op kunt... wie weet heeft er hier iemand wel tijd over voor je.

Active8
01/04/14, 17:04