PDA

Bekijk Volledige Versie : De jaarcijfers bekeken: Openprovider



ispam.nl
21/02/14, 09:27
Deze week bekijken we de jaarcijfers van Openprovider.*In de jaarrekening van Openprovider van 2012 valt een wettelijke reserve voor de kosten van onderzoek en ontwikkeling op van €297.548. Daarnaast heeft het bedrijf ook een relatief klein (positief) eigen vermogen van €67.283, waardoor de overige reserve op de balans negatief is -/- €248.265. Balans Openprovider Openprovider […]

Gerelateerde artikelen:
De jaarcijfers bekeken: IS Group
De jaarcijfers bekeken: BIT
Atrato verloor 1,5 miljoen euro eigen vermogen in 2012


---
Source: ispam.nl (http://feedproxy.google.com/~r/ispam-nl/~3/r6BIwr7NPF8/)
---

Ber|Art
21/02/14, 17:22
Ik vind dit werkelijk NOT done waarom bemoei je, je eigen met andermans cijfers en maak je dit publiek? (als je niet alle details kent).
Ik zou eerst eens kijken naar je eigen cijfers en me daarom druk maken. Score 4 op een schaal van 8 :(

http://www.opencompanies.nl/ittelecommunicatie-xcat-industries-alkmaar-37103308

11406

Dreas
21/02/14, 19:01
Alle gegevens zijn openbaar, dus je zou zo'n artikel moeten kunnen schrijven. Het probleem is dat de gedeponeerde jaarcijfers helemaal niets vertellen over de gezondheid van een bedrijf (tenzij er extra documenten zijn gedeponeerd). Het artikel suggereert informatief te zijn, maar volgens mij zegt het inhoudelijk eigenlijk helemaal niets omdat belangrijke gegevens daarvoor ontbreken.

Marin
21/02/14, 21:28
Ik zie ook de toegevoegde waarde van het artikel niet. Het zou ten onrechte onrust kunnen zaaien. Anderzijds vind ik ISPAM wel verbeterd qua artikelen.

Sent from my Nexus 5 using webhostingtalk mobile app

dcopruiming
21/02/14, 21:45
Nou ik vind het prima zolang het branche gerelateerde bedrijven zijn, beter dan al die advertorials
Daarnaast als ze het al hadden gedaan toen Datahouse nog in leven was had dat zeker wel meerwaarde gehad

Mikey
21/02/14, 22:08
Daarnaast als ze het al hadden gedaan toen Datahouse nog in leven was had dat zeker wel meerwaarde gehad

Het stelselmatig niet betalen van rekeningen, heeft niets te maken met een jaarverslag. Dus de meerwaarde is zeer discutable

dcopruiming
22/02/14, 00:07
Het stelselmatig niet betalen van rekeningen, heeft niets te maken met een jaarverslag. Dus de meerwaarde is zeer discutable

nou dat stelselmatig niet betalen van rekeningen kwam voort uit een zeer groot financieel tekort, wat zeer duidelijk te zien was op de jaarrekeningen

ju5t
22/02/14, 10:40
Ik zie de toegevoegde waarde ook niet. Het komt op mij meer over als een analyse voor tijdens je studie dan dat het echt interessante informatie is.

ronaldvanhoeven
22/02/14, 11:38
Er dient een opmerking gemaakt te worden dat die een jaarrekening van 2012 betreft. Dat is dus alweer lang geleden.

Marin
22/02/14, 13:54
Er dient een opmerking gemaakt te worden dat die een jaarrekening van 2012 betreft. Dat is dus alweer lang geleden.

Dat valt wel mee, bedrijven mogen er even over doen voordat ze publiceren. Hoe dan ook is de relevantie van het artikel ver te zoeken.

Dreas
24/02/14, 16:41
nou dat stelselmatig niet betalen van rekeningen kwam voort uit een zeer groot financieel tekort, wat zeer duidelijk te zien was op de jaarrekeningen

Dat hoeft absoluut niet in de jaarrekeningen te staan die gepubliceerd worden. Daar kan je als bedrijf enorm mee "spelen".

snel.com
24/02/14, 16:59
Ik snap dit ook niet, waarom mensen andermans bedrijf uit het niets zo wil publiceren.
Als ik een bedrijf wil kiezen om samen mee te werken ga ik toch eerst in gesprek met zo'n partij. Dat vertelt mij meestal veel meer dan zo'n rapport.

IntraMedia
25/02/14, 19:27
Waarom kom je met deze post? Raakt kant noch wal.


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

Domenico
25/02/14, 19:42
Waarom kom je met deze post? Raakt kant noch wal.


Sent from my iPhone using webhostingtalk mobile app

Aan wie is dit gericht?