PDA

Bekijk Volledige Versie : Nadelen van ICT Waarborg



Mikey
12/02/14, 18:30
Na aanleiding van deze thread: http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvoering-van-een-hostingbedrijf/180426-voordelen-van-ict-waarborg-4.html?r=180426-voordelen-van-ict-waarborg-4.html#axzz2t7SjpaxP

Kunnen we hier weer verder gaan. Vandaag ontving ik wederom ongevraagd spam van deze club. Dat terwijl ik 10 maanden geleden duidelijk aangegeven heb niets meer wens te ontvangen.

Wie o wie ontvangt ook spam van deze club ?

Kortom nadelen: spammen, komen afspraken niet na, en luisteren totaal niet naar hun prospect(en)

systemdeveloper
12/02/14, 18:43
swapfile terugmailen?

Hostingwalk
13/02/14, 11:14
Het is opmerkelijk ja dat ze zoveel bedrijven mailen die niet eens klant bij hun zijn.

Magus
13/02/14, 15:59
Spamassassin regel toevoegen, bij mail van @ictwaarborg.nl, run ->
{ dd if=/dev/zero of=1g.bin bs=1G count=1 } | mail -s "do not spam" info@ictwaarborg.nl

:p

ronaldvanhoeven
15/02/14, 13:56
Ik heb gelukkig nog geen last van ze gehad...
Als je wilt kunnen we ook trouwens ons eigen waarborg-clubje beginnen. Iedereen kan immers een waarborg bordje aan zijn deur spijkeren !

nextware
26/02/14, 10:37
Ik ben ooit zo dom geweest om lid te worden van deze club. Het heeft me een vermogen gekost, maar op het moment dat je ze ook daadwerkelijk nodig hebt, geven ze niet thuis en kun je fluiten naar advies / bemiddeling.

Ook het opzeggen is één groot drama. Ondanks dat ik ruim een jaar van te voren al had opgezet (nav een akkefietje), kreeg ik toch een factuur voor de verlenging van het abonnement. Ik kon alles op papier laten zien, dat ik toch echt aangetekend én via email de boel had opgezegd, maar toch hielden ze vol geen opzegging te hebben gekregen. En daarbij zelfs dreigen dat ze een deurwaarder langs zullen sturen als ik de factuur niet op tijd zou betalen.

Uiteindelijk is alles via de rechtsbijstand afgehandeld en hebben ze toch, hetzij schoorvoetend, toegegeven dat ze hun administratie niet op orde hadden en dat mijn opzegging toch op tijd binnen is gekomen.

Dat hun administratie niet op orde is, kun je ook wel opmaken uit het feit dat een account-manager nu algemeen directrice is van deze tent. Volgens mij had de oude directeur al snel in de gaten dat dit "waarborg" niets meer is dan een wassen neus.

Een tijdje geleden werd ik ineens gebeld door een (nieuwe) account manager met de vraag of ik toch geen zin had om weer lid te worden, want "het ICT Waarborg kenmerk brengt grote voordelen met zich mee". Ik ben toen echt volledig los gegaan tegen die gast door de telefoon. Volgens mij is de boodschap toen ook wel goed overgekomen.

Nee, die club is echt iets waar je totaal niet mee in zee moet gaan. Mijn bedrijfje staat ook nog op hun website vermeld. Niet als deelnemer, maar gewoon met algemene info.
Maar ze weigeren gewoon de vermelding van hun website af te halen. Ach ja, ik ga er gewoon geen moeite meer in steken..