PDA

Bekijk Volledige Versie : Verwachtingen 2014,



ronaldvanhoeven
01/01/14, 22:14
Beste Collegae,

Het nieuwe jaar is begonnen. Ik ben benieuwd wat jullie verwachtingen zijn.
Zal je bedrijf een (autonome) groei krijgen? Neemt de omzet af? Blijven de prijzen stabiel?

Groet en de beste wensen voor 2014

Ronald

Sven Heylen
02/01/14, 11:22
In mijn plannen staat een omzetstijging van 12,5%, stabiele prijzen, geen problemen en weinig zever :-)

tendonsie
02/01/14, 11:53
Kleine groei tot de beurzen crashen van de volgende bubbel en dan hopen dat we nog klanten hebben die kunnen betalen ;)

Laat ons hopen dat ze in de media iedereen kunnen beïnvloeden dat alles goed gaat, dan wordt het zeker een goed jaar!

cfmweb
02/01/14, 12:47
Kleine groei tot de beurzen crashen van de volgende bubbel en dan hopen dat we nog klanten hebben die kunnen betalen ;)

Laat ons hopen dat ze in de media iedereen kunnen beïnvloeden dat alles goed gaat, dan wordt het zeker een goed jaar!

Jeetje, dat klinkt niet erg positief :)

Ik denk wel dat de Bitcoin bubbel gaat springen (als er dan toch een bubbel moet springen).
Verder zie ik het wel positief en verwacht ik wel een omzetstijging. Het kan toch ook niet eeuwig crisis blijven.

Maar een-en-ander zal ook afhangen van het uitwerken van nieuwe ideeën dit jaar, en creatief ondernemerschap.

tendonsie
02/01/14, 12:56
Haha bitcoin nee. Vanaf er iets gebeurd met dollar/eurovertrouwen zal dat goed zijn voor bitcoins en co.

Had het meer over het oplossen van schulden door nieuwe schulden te maken en het eeuwig bijdrukken van geld xd

Gelukkig voor ons gaan mensen altijd internet nodig hebben :)

Ber|Art
02/01/14, 13:21
SMT - SocialMediaTalk gaat los in 2014: http://www.socialmediatalk.nl/ :)

oscar
02/01/14, 14:12
Bubble klap is toch om de 10 jaar? We verwachten wel een groei in de omzet maar ook in de kosten :-)

rensariens
02/01/14, 15:07
Plan is elk jaar 2x de omzet van het voorgaande jaar, moet wel een beetje een uitdaging blijven :) Dit jaar een heel end gekomen met 80% groei!

ronaldvanhoeven
03/01/14, 12:39
80% groei, dat is heel mooi gedaan! Complimenten. Is dat allemaal autonome groei geweest of ook door bijvoorbeeld overnames?

davinci
03/01/14, 12:51
Gelukkig voor ons gaan mensen altijd internet nodig hebben :)

Riepen ze dat 100 jaar geleden niet ook over de post :)

tendonsie
03/01/14, 12:53
Riepen ze dat 100 jaar geleden niet ook over de post :)

Opzich, als je iets wilt versturen naar iemand, en je wilt niet dat iemand het meeleest (of binnen 10 jaar meeleest),
dan is de post nog altijd een goeie oplossing hoor :P

Als NSA nu gewoon alles wat geëncrypteerd is opslaat, en wacht tot de rekenkracht er is om te ontcijferen.

Jammer dat ze in USA zitten, konden we ander nog zo'n datacenter voor hun bouwen :p

Bart L
03/01/14, 13:58
2014 -> 40% groei, kosten waarschijnlijk ook :innocent:

Overnames vanaf Q2, of als er echt iets leuks voorbij komt ......