PDA

Bekijk Volledige Versie : server vs domein



PascalP
28/12/13, 18:17
Hallo allemaal,
Ik ben net nieuw op het forum dus wees niet al te hard voor mij als dit topic in een verkeerde categorie staat.

Ik heb een VPS Unmanaged bij Transip gehuurd, meerdere domeinen draaien op die server.
Nu heb ik een nieuw domein aangekocht ''santaslittlehottie.com''. Account aangemaakt in WHM voor dit domein zodat het Cpanel zou kunnen gebruiken en dergelijke.
Daarna heb ik het script wat ik er op wil laten draaien op de ftp geplaatst maar nu laat de site niet.

Hij blijft dit aangeven :

Index of /

cgi-bin/

Apache/2.2.24 (Unix) mod_ssl/2.2.24 OpenSSL/1.0.0-fips mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at santaslittlehottie.com Port 80

----------
Hij geeft dus ook niet mappen aan die ik in de FTP heb staan.
Ook als ik de map Cgi-bin verwijder blijft het bovenstaande staan. En als de FTP via Filezilla refresht dan staat de map Cgi-Bin er gewoon weer.

Weet iemand misschien een oplossing? Want de helpdesk van TransIp (+forum) kan mij niet helpen.

DiederikL
28/12/13, 19:13
Heb je het domein al wel aangemaakt binnen Cpanel?

PascalP
28/12/13, 19:34
Ik heb via webhostmanager een account voor Cpanel gemaakt.
Hier kan ik ook gewoon op inloggen met de gegevens.

dreamhost_nl
28/12/13, 19:43
Ik denk dat je je scripts dan toch echt hebt geüpload in de verkeerde locatie (of je browser cache niet hebt ververst na de upload). In cPanel is de locatie waar de scripts naar geüpload dienen te worden /home/username/public_html of /home/username/www, waarbij je username dient te vervangen door die van de account santaslittlehottie . com (waarschijnlijk santasli).

PascalP
28/12/13, 19:58
Het probleem is alweer opgelost, na honderd keer de vps restarten en de apache via WHM opnieuw resetten werkt het.
Toch bedankt voor het snelle antwoorden!

dreamhost_nl
30/12/13, 17:36
Als dat de oplossing is, is er toch iets niet helemaal in orde lijkt me. Als je dat bij elk nieuw domein hebt dat je toevoegt...