PDA

Bekijk Volledige Versie : [ST]Server



UGxSynteX
14/12/13, 10:09
Beste,

Voor www.ughost.nl wil ik ook VPS'en gaan verkopen nu is mijn vraag hoe regelen jullie dit?
Daarom wil ik vragen of jullie deze lijst willen invullen:

-Waar koop je de servers in?
-Wat zijn je server specs?
-Welke VPS maten verkoop je(de pakketten van je vps)?
-Wat zijn de prijzen van die pakketten?

dreamhost_nl
14/12/13, 10:37
Bij (nieuw) ondernemerschap hoort ook onderzoek. Begin daar eens mee zou ik zo zeggen. We kunnen dit niet voorkauwen voor je, aangezien zoiets specifiek op jouw bedrijfssituatie van toepassing is.

Wynand
14/12/13, 14:27
-Waar koop je de servers in?
Bij de leverancier waar je al mee werkt en dus waarschijnlijk het meeste spares van hebt liggen, goede ervaringen met snelle replacements hebt, en hopelijk nog aan 'n leuke prijs? Niet omdat partij X in 020 kan staan binnen 't uur met een nieuwe disk dat ze er binnen de dag in Limburg staan..

-Wat zijn je server specs?Ga je één krachtige server neergooien of meerdere iets minder krachtigere / voor failover zorgen? Centraliseer je je storage of niet? Hoeveel plan je er zo te gaan doen? Schaalbaarheid nodig? Allemaal impact op wat je uiteindelijk wil neerzetten..


-Welke VPS maten verkoop je(de pakketten van je vps)?
-Wat zijn de prijzen van die pakketten?Dat zijn zowat de makkelijkste twee, google op vps hosting op .nl websites en je krijgt de lijst wel, die completer gaat zijn dan wat je hier gaat krijgen..
Tenzij je iets speciaal extra bij aanbied zijn de prijzen van veel hosters hard om onder/op te kunnen gaan zitten, omdat hun platformen al langer bestaan/beter schalen en de initiele investering vrij hoog kan zijn. Maw. geef mensen een duidelijke reden om bij jou klant te worden en niet bij goedkopere partij Y.