PDA

Bekijk Volledige Versie : [ST]Van versio naar ughost.



UGxSynteX
13/12/13, 23:02
Beste,

Ik wil graag mijn ervaring met jullie delen vandaar dat ik dit topic maak.
Ik heb altijd een host gehad bij versio maar mijn host werd opeens heel erg sloom en daarom vroeg ik aan de klanten service hoe dit kon.
Hun zeggen dat het aan mij ligt maar niet wat ik fout doe ook mijn data verbruik was minder dan 1%. Daarom was ik opzoek gegaan naar een andere host.
Maar aangezien het feit dat ik echt een perfecte host wilde ben ik zelf een hosting bedrijf begonnen.
Ik heb eerst veel gestudeerd kvk aanvraag gedaan zakelijke rekening ETC.
Nu is mijn hosting bedrijf op orde en klaar voor gebruik.
Je kunt nu alleen nog maar betalen met paypal en ideal verwacht ik rond 1 januari 2014.

Mijn site is: www.ughost.nl

Graag ontvang ik ook tips :D


Met vriendelijke groeten,

Menno van Hout

t.bloo
13/12/13, 23:21
Welkom op het forum!

Fijn dat je de zakelijke dingen allemaal goed hebt geregeld. Hoe doe je de techniek?

boekee
13/12/13, 23:23
Hmmmm. Tja, voor 50 cent per maand 1.5gb ruimte en 20gb traffiic...... Unlimited mysql enz enz....... Of zwaar overboeken of zwaar verlies....... Maar ik kan eigenlijk niet geloven dat dit goed kan zijn.

Sent from my Nexus 4 using webhostingtalk mobile app

UGxSynteX
13/12/13, 23:23
Welke techniek bedoeld u als ik vragen mag?

UGxSynteX
13/12/13, 23:24
Hmmmm. Tja, voor 50 cent per maand 1.5gb ruimte en 20gb traffiic...... Unlimited mysql enz enz....... Of zwaar overboeken of zwaar verlies....... Maar ik kan eigenlijk niet geloven dat dit goed kan zijn.

Sent from my Nexus 4 using webhostingtalk mobile app

Dat is aan u om te beslissen daarnaast is er ook een demo beschikbaar indien u deze wenst gelieve contact op te nemen via pb.

dennis0162
13/12/13, 23:32
*ziet al aankomen wat voor topic dit wordt*

poepje
13/12/13, 23:33
Ik zou toch niet graag zaken met je doen als je teksten als deze op je website plaatst