PDA

Bekijk Volledige Versie : Lijst van betrouwbare hosting bedrijven met snelle support



Soze
09/12/13, 19:58
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een lijst van betrouwbare hosting bedrijven die 24/7 snelle support leveren. De bedoeling is dat ik een dedicated managed server ga afnemen en mocht de site hard groeien dat uitbreidingsmogelijkheden ook aanwezig zijn.

Liefst url(s) hieronder posten zodat ikzelf ook wat kan vergelijken.

Alvast bedankt!

Grtz 2all

drex
09/12/13, 20:03
Hoe stel je je dat voor dat ieder zijn eigen bedrijf gaat promoten.......of dat een ander hosting bedrijf een van zijn collega's gaat noemen?
Daarbij zijn er natuurlijk voldoende ervaringen websites waar je dergelijke ervaringen kunt opdoen en je conclusie uit kunt opmaken...

Pnin.
09/12/13, 20:44
...en mocht de site hard groeien dat uitbreidingsmogelijkheden ook aanwezig zijn.

Kun je dan niet beter voor een eenvoudig schaalbare VPS kiezen?

joriz
09/12/13, 22:10
Mocht je een aanbieding wensen kan je die hier vragen: http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/#axzz2n0hVDYhB

Maar zoals Drex al zei zal iedereen hier zeggen dat ze de beste zijn dus mocht je 24/7 support eisen is het verstandig om goede afspraken te maken.

Soze
09/12/13, 23:30
Inderdaad stond er eigenlijk niet echt bij stil haha
Pnin. je hebt gelijk ik denk dat het beter eerst een VPS kan worden

Pnin.
10/12/13, 01:39
Voordeel is dat je (veel) goedkoper kunt starten. Scheelt je weer kosten als de groei (onverhoopt) uitblijft.

Verder kun je, zoals al gezegd, het beste zelf providers gaan vergelijken aan de hand van je eisen. Zie bijvoorbeeld: <knip>

Houd er wel rekening mee dat als je een volledig beheerde VPS zoekt met "24/7 snelle support", je mogelijk alsnog redelijk diep in de buidel zult moeten tasten.

Magus
10/12/13, 14:11
Ervaringen lezen op vergelijkingssites en bij de bedrijven langsgaan of even bellen om de SLA mogelijkheden te bespreken. Meteen leuk om de datacentra van binnen te bekijken, dan kun je meteen vragen wat de uitbreidingsmogelijkheden zijn. SLA is vaak wel aan budget gebonden dus het is handig die vooraf vast te stellen.

CT0
10/12/13, 16:30
Ik ben zelf van mening dat de vergelijkingsites soms niet objectief zijn. Er situaties bekend waarbij hosters daar wat creatief mee om gingen om dit te manipuleren...

Ber|Art
10/12/13, 16:40
De beste reclame is mond tot mond IMO, dus ik zou het vragen aan mensen die je kent die al een zakelijk website hebben draaien in de Cloud