PDA

Bekijk Volledige Versie : A simple task



Bitcoin
04/12/13, 13:59
Soms surf ik wel eens op internet , vaak op marktplaats.nl , op zoek naar tweedehandse spulletjes om dan weer met winst ( als het lukt tenminste ) door te verkopen. Ik ben er eigenlijk achter gekomen dat het volgende gebeurd ;

Jan zet zijn tafel te koop op Marktplaats om exact 13.30uur. Jan woont in Almere. Piet ziet zijn advertentie om 13.30uur op marktplaats. Piet woont in Hilversum. Maar Klaas ziet de advertentie pas om 13.32uur. En Klaas woont in Amsterdam.

In de tussentijd dat Klaas de advertentie niet ziet heeft hij wel Piet aan de lijn en die vertelt hem dat er net een tafel binnenkomt. Klaas vraagt om een advertentienummer ( een unieke ID om een advertentie op te vragen maar de website geeft aan dat deze advertentie niet bestaat! ). Na twee minuten bestaat hij echter wel! Dat bewijst onomstotelijk dat Piet in Hilversum de tafel twee minuten eerder ziet dan Klaas in Amsterdam.

Zelf heb ik weinig tot geen verstand van zaken maar mij is verteld dat Marktplaats de bezoekers verspreid over een aantal servers. Mijn doel is om ingelogd te zijn op ALLE servers en hierdoor nooit meer een Klaas hoef te zijn en altijd als eerste de advertenties kan bekijken.

Mod edit op aanvraag van TS

Ik hoop dat er een wijze heer of mevrouw hier rondloopt die mij met dit probleem kan helpen. Bij tevreden resultaat kan ik voor meerdere opdrachten zorgen.

In afwachting en met vriendelijke groet ,

Rico C.

Lees meer: Een simpele vraag van een beginner http://www.webhostingtalk.nl/technische-vragen-van-beginners/182624-een-simpele-vraag-van-een-beginner.html#ixzz2mVi9t9mV