PDA

Bekijk Volledige Versie : HostingCon gaat internationaal en komt ook naar Amsterdam.



Domenico
20/11/13, 15:19
Via een partnership van iNET Interactive met ResellerClub gaat HostingCon internationaal. Naast de Verenigde Staten zal in 2014 ook India, China en Europa (Amsterdam) worden aangedaan.
Het is nog niet bekend of ze daarbij hetzelfde meerdaagse format aan gaan houden maar zodra dit bekend is zal ik dat hier posten. Informatie hierover is al opgevraagd bij Troy Agustine, de eigenaar van iNET Interactive.

Na de afgelopen jaren zelf HostingCon in de VS te hebben bezocht kan ik niet anders dan enthousiast en positief zijn.


In addition, the partnership will produce HostingCon Europe. This event will be held in Amsterdam in late Summer / early Fall 2014. The Netherlands has grown to become one of Europe’s main business hubs for web hosts, cloud providers and data centers, and its transportation infrastructure will help draw attendees across Europe.

meer info:
http://www.inetinteractive.com/uncategorized/hostingcon-expands-internationally-through-partnership-with-resellerclub/
http://www.hostingcon.com/

Pantsy
20/11/13, 21:20
Goed nieuws en ik ben benieuwd! Ik denk dat ze een beetje hetzelfde pad willen gaan bewandelen als WHD.

Apoc
21/11/13, 12:54
Kijk! We hebben Troy al jaren enthousiast gemaakt om naar NL te komen, tof om te zien dat het nu ook gaat gebeuren :)

Apoc
21/11/13, 12:55
Goed nieuws en ik ben benieuwd! Ik denk dat ze een beetje hetzelfde pad willen gaan bewandelen als WHD.

Maar dan zonder Duitse stugheid ;) Ik denk dat Hostingcon de potentie heeft om een nog veel groter internationaal publiek te trekken.

Pantsy
21/11/13, 14:19
Dat kan nooit goed voor onze levers zijn :o

Marin
21/11/13, 23:01
Wacht even... Is in maart whd (drank) en als ik net nuchter ben hostingcon?

Sent from my Nexus 7 using webhostingtalk mobile app

ju5t
21/11/13, 23:18
Nog nooit op WHD geweest in maart, maar als het tot en met de zomer / begin herfst 2014 duurt om bij te komen moet daar misschien toch eens verandering in komen.. :-)