PDA

Bekijk Volledige Versie : Meeting samenwerking tussen zelfstandige Hosters



vondeken
28/10/13, 20:07
MODERATOR EDIT: Deze meeting is tot nader order verplaatst. Zie deze post (http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvoering-van-een-hostingbedrijf/182136-meeting-samenwerking-tussen-zelfstandige-hosters.html#post1273533) voor uitleg.

We organiseren een meeting in Amsterdam organiseren op 14 november van 17:00u tot max 20:00u (met broodje) aanstaande als opvolging van deze thread over Samenwerken tussen zelfstandige hosters:

http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvoering-van-een-hostingbedrijf/181530-samenwerkingsvormen-tussen-zelfstandige-hosters.html#axzz2j2LuPLCJ Voor achtergrond informatie is het nuttig deze thread even door te nemen.

Mocht je interesse hebben in de meeting op 14 nov, reageer hier dan of stuur een privemail. Mensen die al een prive bericht hebben gestuurd worden nog persoonlijk uitgenodigd.

De onderwerpen van de eerste meeting:
- wat zijn de gemeenschappelijke kenmerken waar je op moet letten
- het samenwerk-model
- de gezamenlijke activiteiten en een instapmodel
- standaarden, controle en vertrouwen
- wat moet je centraal regelen

Groet, Henk

vondeken
28/10/13, 20:18
Als je op de WHD.local Amsterdam bent morgen (http://www.webhostingtalk.nl/calendar.php?do=getinfo&day=2013-10-29&e=22&c=1#axzz2j2tcKKRu) en wilt even ontmoeten of mondeling aftasten: pm ff. Einde middag zijn we beschikbaar daar.

IntraMedia
04/11/13, 22:15
Hi Henk,

Zeer interessante meeting. Helaas lukt het me niet de 14e aanwezig te zijn. Maar mocht er in de toekomst nog een nieuw evenement worden georganiseerd ga ik zeker proberen erbij te zijn.

Groeten,
Frank

P.S. Zijn er ook hosters uit Groningen aanwezig?

ozeik
04/11/13, 23:05
Ik zal zelf mijn systemen niet laten beheren door derden, maar ik kan wel een deel van de oplossing vormen.

IntraMedia: Ik zit in Groningen!

asusk7m550
05/11/13, 19:21
Ook ik zit in het noorden, en kom bijna dagelijks in Groningen.

Ik heb wel interesse in samenwerken.

vondeken
08/11/13, 17:53
Dat komt goed uit :-): we hebben de meeting van 14 / 11 moeten verplaatsen naar de nabije toekomst omdat 2 mensen die ik er zeker bij wilde hebben niet kunnen op die dag. We komen met een nieuwe datum.

Dreas
08/11/13, 18:38
Hou me even op de hoogte, wellicht kan SpamExperts wat rondjes bier sponsoren ;)

Simon Besteman
11/11/13, 14:30
Ik zou ook graag op de hoogte gehouden worden. Als branchevereniging helpen wij graag waar wij kunnen (ook niet leden :-))

Marin
11/11/13, 14:33
Laat het mij ook ajb even weten per PM als er een nieuwe datum is. Weet niet of ik er zelf wat mee kan/wil maar als ISPConnect willen we de mogelijkheden zeker bekijken.

vondeken
12/11/13, 18:52
Ik zou ook graag op de hoogte gehouden worden. Als branchevereniging helpen wij graag waar wij kunnen (ook niet leden :-))
Ik ben erg benieuwd wat jullie als branchevereniging aan ervaring op dit gebied hebben en kunnen delen.

Simon Besteman
12/11/13, 19:02
Mijn telefoonnummer staat in mijn signature. Ik sta helemaal tot je beschikking om al je vragen te beantwoorden :-)

DionysiusCato
13/11/13, 12:20
Goede morgen, met uw goed vinden wil ik daarbij morgen ook bij aanwezig zijn. Ik wil ook hosting diensten gaan bieden aan mijn klanten en ben reeds in bezit van twee fysieke servers in Zwitserland. Hoe kan ik deelnemen.

Marin
13/11/13, 12:43
Goede morgen, met uw goed vinden wil ik daarbij morgen ook bij aanwezig zijn. Ik wil ook hosting diensten gaan bieden aan mijn klanten en ben reeds in bezit van twee fysieke servers in Zwitserland. Hoe kan ik deelnemen.

Lees even het topic, het is niet morgen ;)

vondeken
13/11/13, 13:46
Het is op wo 20 nov 2013 of wo 27 nov 2013 om 17:00u; zeer waarschijnlijk wordt het wo 27 nov, besluit vrijdag a.s.

vondeken
17/11/13, 13:11
Besluit: woensdag 27 nov 2013 om 17:00u (stipt graag) op Rokin 52-2, 1012 KV te Amsterdam. Als we nog geen direct contact hebben gehad, meld je dan even aan met een pm-metje aan mij.

Kom met het Openbaar Vervoer. Echt, je weet pas wat we bedoelen als je één keer hebt geprobeerd om met de auto bij ons te komen. Kom dus met de trein, nogmaals deze tip.

Kan het echt niet anders en ben je toch met de auto?, gebruik P+R (en kom het laatste stuk met de trein), of gebruik een opstappunt van de trams die over het Rokin komen (16,24, 9, etc, en pak de tram het laatste stuk) of de Bijenkorf garage op het Damrak voor de echte geduldige helden. Houd rekening met één uur vanaf de ring Amsterdam tot in ons kantoor als je met de auto bent.

Ben je eerder? Geen probleem! de koffie en de werkplek staat klaar.

We zorgen voor broodjes en er is wat soep om de honger in de vooravond te stillen. Het duurt tot max. 20:00u.

Groet, Henk

vondeken
17/11/13, 13:13
Ow ja: even een herhaling van de agenda.

De onderwerpen van de eerste meeting:
- wat zijn de gemeenschappelijke kenmerken waar je op moet letten
- het samenwerk-model
- de gezamenlijke activiteiten en een instapmodel
- standaarden, controle en vertrouwen
- wat moet je centraal regelen


Lees meer: Meeting samenwerking tussen zelfstandige Hosters http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvoering-van-een-hostingbedrijf/182136-meeting-samenwerking-tussen-zelfstandige-hosters.html#ixzz2ku84KwXJ

vondeken
17/11/13, 13:23
Meeting als opvolging van deze thread over Samenwerken tussen zelfstandige hosters:

http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvoering-van-een-hostingbedrijf/181530-samenwerkingsvormen-tussen-zelfstandige-hosters.html#axzz2j2LuPLCJ Voor achtergrond informatie is het nuttig deze thread even door te nemen.

De onderwerpen van de eerste meeting op 27 nov a.s.:
- wat zijn de gemeenschappelijke kenmerken waar je op moet letten
- het samenwerk-model
- de gezamenlijke activiteiten en een instapmodel
- standaarden, controle en vertrouwen
- wat moet je centraal regelen


Even een herhaling van de agenda en achtergrond.

Marin
17/11/13, 15:00
Mooi, Simon Besteman en ondergetekende zullen namens ISPConnect aanwezig zijn.