PDA

Bekijk Volledige Versie : WebSite - FTP



PieterVer
06/09/13, 20:29
Hallo allen,

Ik ben nieuw hier en een beginneling in de website-afdeling.:)
eerst en vooral hoop ik dat mijn vraag hier juist staat.


Ik heb via FileZilla mijn website benadert maar heb daar per ongeluk de verkeerde mappen leeggehaald.

cgi-bin
data
logs
php
subsites
tmp
www


ik heb dus alle mappen leeggehaald uitgezonderd de www-map :O
Kan ik daar alles van terughalen of is dit geen probleem dat ik die geleegd heb?

Ik heb er enkel één html-bestandje als tijdelijke wachtpagina staan in de www-map
Dus als ik alles kwijt ben van web-site... is dit geen probleem.
Ik denk enkel aan mysql-databasen, ...

Mvg.
Pieter

golden
06/09/13, 20:41
Als je verder nog geen site erop had voorzie ik geen issues. Is vaak een default shitload aan files. Als je niks mist dan ook geen zorgen maken :). Ik verwacht zelf niet dat de data map voor mysql was. Dus als je al een db had denk ik dat die er nog is.

The-BosS
06/09/13, 20:51
Misschien is het wel even handig om te vermelden van welk control panel gebruik maakt, zodat we precies weten wat de directory's doen en waarvoor ze dienen. Want afhankelijk van bepaalde systemen kan in data bijvoorbeeld configuratie bestanden, e-mail data, mysql data, ... staan. In de php directory kan bvb een fastcgi php executable staan (php5.2, php5.3, php 5.4, ...) of php.ini bestanden. De overige directory lijkt me redelijk zelf explained te zijn, maar het niet hebben van de directory's zou wel gevolgen op de werking kunnen hebben, zoals het niet loggen van gegevens en het niet kunnen wegschrijven van tijdelijke bestanden.

PieterVer
06/09/13, 20:58
Ik had al eens een subdomain gemaakt en een mysql en bij die laatste kan ik niet meer inloggen.
Ik gebruik register.be maar die ligt momenteel plat voor onderhoud dus daar kan ik niet zien wat er gebeurd is.

joriz
06/09/13, 21:00
Waarschijnlijk kan je webhost je helpen met het herstellen van deze mappen met de juiste permissies.

Met sommige controlepanelen kan je door het verwijderen van incorrecte mappen bijvoorbeeld je mail stuk laten gaan.

PieterVer
06/09/13, 21:36
mijn mail komt nog altijd mooi binnen