PDA

Bekijk Volledige Versie : Tijdelijke/vang pagina op niet gebruikt domein



Alterview
27/08/13, 15:41
Als ik een domein voor mezelf of voor iemand anders registreer, waar niet direct wat mee wordt gedaan, dan zet ik hier standaard een 301 op naar mijn eigen website.

Hostnet (even als voorbeeld) zet er een tijdelijke pagina op zoals je hier kunt zien: http://www.internationalsim.fr/

Zetten jullie hier ook een tijdelijke/vang pagina neer?
Zo ja, werkt dit qua SEO en/of binnen krijgen van bestellingen?

Voorbeelden zijn ook welkom ;)

uwhosting
28/08/13, 08:26
Wij gebruiken ook een pagina waar staat dat de naam voor een van onze klanten is geregistreerd, niet perse uit SEO overwegingen, ik betwijfel of het daarvoor helpt. Maar meer een stukje reclame en het staat ook gewoon netjes, toch? :)

Marin
28/08/13, 09:06
Ik denk dat elke provider zoiets wel doet. Als wij een domein registreren dat nergens op uitkomt, zie je ook ons logo. Leuk voor als iemand per ongeluk op dat domein komt. Maar dat is niet uit SEO overwegingen, dan zou je namelijk per domein een verschillende vangpagina moeten maken met content afgestemd op dat domein. En dan ben je geld aan het verdienen over de rug van je klant. Niet helemaal netjes lijkt me.

The-BosS
31/08/13, 19:36
Hier wordt ook gebruik gemaakt van een parkeer pagina, redelijk simpel zonder enige commerciele advertenties of seo toepassing. Ik vindt het gewoon netter staan dan een "it works" of andere default webserver pagina.

systemdeveloper
31/08/13, 20:59
Als je veel servers hebt kunt je eventueel nog (bv. bij directadmin kan dat) een default (php) pagina maken die een template ophaalt van 1 van je eigen 'management' servers.
Zodra je dan je huisstijl wijzigt of het eventueel wél 'commercieel' wilt inzetten, hoef je maar 1 template te wijzigen.